All that you know, is at an end
Ja.. heb hier nu een computertje staan van een vriendin die ook dat cameraatje heeft. En draait goed onder w2k. Haal wel even de laatste drivers op van Philips, maar dat zul je al wel gedaan hebben
Hej Svennie
.
Ik heb een Vesta Pro en die werkt gewoon onder Win2k. Drivertje staat ergens op de Philips site.
Ik heb een Vesta Pro en die werkt gewoon onder Win2k. Drivertje staat ergens op de Philips site.
Inmiddels heb ik de webcam al lang aan de praat. Inderdaad met de nieuwe Pielipz dreiverz. Bedankt Femme!
All that you know, is at an end
Ik heb ook de nieuwste drivers downloaded van philips site (nadat ik het geprobeerd heb met de drivers die werden meegeleverd met de CD) maar die installatie liep opeens compleet vast.
Nu zegt het setup-programma (die downgeload is)
Due to the protection of Windows 2000 the Setup program can't delete the registrykeys of the camera.
Please remove them manually with the DeviceManager and run this Setup program again.
leuk, maar ik heb volgens mij alles verwijderd wat ik maar kon verwijderen en hij zegt nogsteeds hetzelfde.
Iemand een idee?
Ik heb geen zin om heel mijn PC hiervoor te formatteren ofzo.
Nu zegt het setup-programma (die downgeload is)
Due to the protection of Windows 2000 the Setup program can't delete the registrykeys of the camera.
Please remove them manually with the DeviceManager and run this Setup program again.
leuk, maar ik heb volgens mij alles verwijderd wat ik maar kon verwijderen en hij zegt nogsteeds hetzelfde.
Iemand een idee?
Ik heb geen zin om heel mijn PC hiervoor te formatteren ofzo.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Ik heb een bestandje gevonden op de PHILIPS site die dit probleem oploste.
MAAR
Heb er weer een probleem bij.
Nadat het Setup-programma zegt dat ik de USB camera moet aansluiten installeert die een aantal dingen netjes, maar gaat dan terug naar het scherm waarop die zegt dat ik de USB camera moet aansluiten.
En verder doet die niets meer !!
HELP
Opzich werkt het wel, volgens mij audio niet goed,maar zo hoort een setup-programma toch niet te eindigen?
MAAR
Heb er weer een probleem bij.
Nadat het Setup-programma zegt dat ik de USB camera moet aansluiten installeert die een aantal dingen netjes, maar gaat dan terug naar het scherm waarop die zegt dat ik de USB camera moet aansluiten.
En verder doet die niets meer !!
HELP
Opzich werkt het wel, volgens mij audio niet goed,maar zo hoort een setup-programma toch niet te eindigen?
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Ik wil ook graag die nieuwe drivers hebben.....kan iemand die mailen ofzo ?? Op de Philips site is nix meer te vinden
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Pagina: 1