Toon posts:

[outlook express] bij starten outlook express reboot pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb al gezocht op het forum en google maar kan geen duidelijk antwoord vinden.

Ik heb hier een pc die spontaan reboot als je outlook express opstart. (het maakt niet uit op welke manier dus snelkoppeling / toets op toetsenbord / programm files en dan de .exe)

je krijgt outlook express heel even in beeld en dan start de pc opnieuw op.

wat heb ik zelf al geprobeerd:
* systeem herstel
* de outlook express map van een andere (zelfde) werkstation gekopieerd en geplaatst in de root van
outlook express.
* scannen op spyware en virussen (alleen wat tracking cookies gevonden en die zijn verwijderd)
* via configuratiescherm/software/ windows onderdelen toevoegen of verwijderen/ en dan outlook express het vinkje weggehaald en daarna er weer geplaatst.

maar dit heeft allemaal geen succes.

de pc heeft verder alle windows updates e.d. gewoon op de pc staan. en het is onder windows xp Home sp2. Als er verdere vragen over de configuratie zijn laat het horen dan geef ik antwoord :) alvast bedankt

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:24

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Doe voor de zekerheid even een memory test.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie :)

ik zal het vanavond even proberen
zijn er verder nog ideeen?

Verwijderd

Topicstarter
ook nog ff de uitslag van de memory test maar het geheugen gaf geen fouten aan in memtest en QT. ik heb voor de zekerheid ook nog ff het geheugen eruit gehaald en het geheugen van een andere pc geplaatst maar nog steeds hetzelfde probleem

iemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

vanavond even
bedenk wel dat een geheugentest tenminste een aantal uur moet duren. Liever langer :P

Maar je hebt het dus ook met een nieuw profiel? Kijk eens wat er gebeurt als je virusscanners etc juist uit zet. En schakel natuurlijk automatisch rebooten uit en kijk of en welke BSOD er komt. Check ook je event log.

edit: en welkom :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-11-2007 12:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)