Toon posts:

[XP Media Centre] Wizard netwerk instellen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn computer opnieuw opgestart, met windows xp media centre

Mijn pc deed het neit meer omdat er een bepaald bestand miste
ik heb de pc opnieuw geinstalleerd en de ouwe windows eraf gegooid, verder wel alles laten staan dus niks geformateerd

Nou wil ik een netwerk instellen maar als ik op een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk installeren klikt gebeurt er niks

Ook als ik een via de wizard voor een nieuwe verbinding doe dan vraagtie op den duur wilt u deze wizard sluiten en de wizard netwerk instellen starten en druk op OK gebeurt er niks

Heeft iemand mischien een Idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

ik weet niet welk bestand je miste, maar hij is nu weer helemaal goed geinstalleerd?
want je hebt hem niet geformat maar ge-repaired?
geeft de event log iets speciaals nog aan?
issie helemaal up to date? + drivers en al...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet ge-repaired maar opnieuw geinstalleerd over de andere heen, eerst die andere verwijdert en toen is die opnieuw geinstalleerd

Event log geeft niks speciaals aan

en drivers enzo heb ik nog bijna geen geinstalleerd omdat ik eerst internet werkend wilde hebben dan schiet dat allemaal veel beter op

de driver voor de netwerk kaart is wel geinstalleerd

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:28:
Nou wil ik een netwerk instellen maar als ik op een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk installeren klikt gebeurt er niks
Je kan het ook zonder wizards doen, maar het "Hoort Gewoon Te Werken" natuurlijk.
Anders probeer je het even handmatig op te lossen (voor zover nodig, meestal heeft die wizard weinig nut als je met de gemiddelde huis tuin en keuken internet aansluiting werkt).

Misschien dat je na een aantal updates ook weer gewoon gebruik kan maken van die wizard.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
De wizzard werkt nu weer, hij deed het denk ik niet omdat de firewall aan stond maar als ik die uitzette zette de computer hem vanzelf weer aan :s gelukkig nu opgelost (hoe moet je me niet vragen)

maar het werkt nog steeds niet (het zal ook niet anders) kheb wel een netwerk verbinding maar internet werkt nog steeds niet en ik snap echt niet waarom

Iemand enig idee waar ik moet kijken?