Toon posts:

@ home proef abbonement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best GoT ers,

Ik heb momenteel een internetplusbellen abbonement va planet internet (al een aantal jaar). Ik heb eigenlijk alleen maar klachten over planet en wil oerstappen. Hellaas zit ik nog tot juni vast aan planet.

Ik kwam er net achter dat je via @home een proefabbonement van 60 dagen gratis kunt gebruiken en daarna kostenloos en vrijblijvend de boel opzeggen mits je optijd bent natuurlijk.

Nu vroeg ik me af of dit mogenlijk is terwijl ik een ADSL abbonemnt bij planet heb. @home gaat tenslotte via de kabel enniet via de tel lijn.

Kan iemand mij heir iets over vertellen?

Thx

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Yor

Yor1313#2571

Tuurlijk kan dat, je hebt immers te maken met 2 verschillende aanbieders met beiden hun eigen product. In theorie kan je dus je woonkamer pc op @home en je slaapkamer pc op planet-adsl hebben lopen.

http://yor.minitroopers.com

Verwijderd

Dat staat er los van, dus ja dat kan. Je kan ADSL en kabel tegelijk nemen als je behoefte hebt aan 2 verbindingen.

Maar check wel even de kleine lettertjes, dat kosteloos dat geldt volgens mij bv alleen als je de hele rotzooi weer netjes terug in doos inlevert etc. Vast nog wel meer wurgslangen onder het gras.

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt gratis alles terugsturen in de retourdoos. Oke bedant

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Stel dat je verdergaat met @home vallen die 2 maanden proeftijd dan binnen je jaarcontract? Of kan je na die 2 maanden proef en je gaat verder pas na 12 maanden opzeggen.

Ik heb het al gevonden, '' De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden (inclusief de probeerperiode van 60 dagen. ''

[ Voor 29% gewijzigd door Bram op 20-11-2007 15:30 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Krijg je er ook telefonie bij? Let op, want bij planet krijg je gelijk adsl zonder telefonie, en dat is niet zonder problemen terug te zetten naar adsl met telefonie. De prijs blijft dan overigens wel gelijk.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt keizen om er telefonie bij te doen ik heb dit niet gedaan...Heb aan 1 vast nr genoeg

Over 7 dagen heb ik de boel in huis en kan ik gelijk gebruik maken van hele zooitje. Daarna lekker opzeggen en dan nog ff wat tijd planet uitzitten 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 16:50 ]

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:49:
Je kunt keizen om er telefonie bij te doen ik heb dit niet gedaan...Heb aan 1 vast nr genoeg

Over 7 dagen heb ik de boel in huis en kan ik gelijk gebruik maken van hele zooitje. Daarna lekker opzeggen en dan nog ff wat tijd planet uitzitten 8)7
overstap naar telfort een optie?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog niet echt nagedacht wat ik na planet ga kiezen. Maar als telfort een goede optie is zou ik daar voor kunnen gaan
Pagina: 1