Rechtenrapportage

Pagina: 1
Acties:

• VelhaChica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11-2020
Weet iemand een goed stuk, bij voorkeur open source, gereedschap om een rapportage te maken van de gebruikersrechten van een vantevoren op te geven gebruiker van een Windows-netwerk? Het stuk software moet dus een overzicht leveren van bestanden en directories met de bijbehorende bestanden van een bepaalde gebruiker. Wie heeft een idee wat een goede softwaretitel is?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 20:42

Acheron

updatepack.nl

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:16

ThunderNet

Flits!

Maak een powershell scriptje wat dit doet? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• VelhaChica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik hoor net dat een van de eisen was dat het per gebruiker te selecteren moest zijn. ;) AccessEnum was ook mijn voorstel, maar dat is hier op de afdeling al afgeschoten! Het moet nog overzichtelijker. 8)7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

alt-92 in "[Thema Topic] Monitoring"

Ik heb daarin een optie beschreven die je kan toepassen :)
Maar er is geen echt alles-in-een oplossing, de eisen die er gesteld worden zijn dusdanig dat je aan eigen ontwikkelwerk niet ontkomt.
Generieke tools kunnen namelijk nooit rekening houden met jullie AD config en groepenstructuur.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad, je zal moeten gaan scripten denk en dan nog is het maar helemaal de vraag hoe 'fatsoenlijk' je netwerk in elkaar zit of dat een beetje te doen is. Als je - ik noem maar iets geks - op de PC's zelf mappen enzo shared en je hebt 5000 PC's, dan ga je dat mijn inziens nooit goed gedocumenteerd krijgen :)
Pagina: 1