Na veel zoeken kom ik er niet helemaal uit. Ben momenteel bezig met het upgraden van mijn computer. Graag wil ik naast Vista 64 bit ook de UK versie van Office 2007 Professional of Ultimate gaan gebruiken. Omdat ik in mijn laatste studiejaar zit kan ik nog een Student licence versie aanschaffen. Maar wat gebeurd er nu als ik volgende jaar of het jaar daarna mijn PC weer upgrade en alles opnieuw moet installeren? Dan ben ik 'officieel' geen student meer. Kan ik dan nog gebruik maken van het pakket? Vraag me dus af of ik tijdens installatie en online registreren van Office moet aangeven wat mijn student nummer is ofzo? Of dat de check alleen gebeurd op het moment van aankoop, waarna je niks meer dient op te geven naar Microsoft toe (online of via mail/post)?
Verwijderd
Als je via surfspot de licentie koopt kun je het volgens mij voor onbeperkte tijd (dus ook na je studie) op dezelfde machine gebruiken. Er is geen activatie scheme die jouw student nummer e.d. na aanschaf checkt voor zover ik weet. Op de surfspot site staat het vermeld.