Ik was benieuwd of er iemand is die wel eens langere tijd met dat apparaat gespeeld heeft. Ik moet vrij veel lezen, en denk er aan om zo iets te proberen. Maar als iemand anders al ervaring heeft, dan leer ik graag wat die ervaringen zijn.
Ik heb er eventje mee gespeeld, en moet zeggen dat het wel een fijn apparaat is.
Scherm is goed leesbaar, functioneel wat je er van verwacht en nette accuduur. SD-kaart om je geheugen uit te breiden en ondersteuing voor een berg aan bestandsformaten (waarvan je de PDF en e-book formaten het vaakst gebruikt)
2 nadelen though: relatief langzaam tijdens opstarten en inladen van menu's en een document, incl. zoomen op een PDF ongeacht de grootte; en de prijs
Scherm is goed leesbaar, functioneel wat je er van verwacht en nette accuduur. SD-kaart om je geheugen uit te breiden en ondersteuing voor een berg aan bestandsformaten (waarvan je de PDF en e-book formaten het vaakst gebruikt)
2 nadelen though: relatief langzaam tijdens opstarten en inladen van menu's en een document, incl. zoomen op een PDF ongeacht de grootte; en de prijs
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude