Het probleem:
Ik ben in het bezit van een “PackardBell EASYONE SILVER 2101 DVD” Iets aan de oude kan maar verder prima. Nu wil ik deze (t zou toch heel eenvoudig moeten zijn) aansluiten op de tv.Beetje Perfect als livestream pc. Dit heb ik al veel vaker gedaan met andere laptops en nog nooit problemen mee gehad.
Maar dit keer gaat het er niet eenvoudig aan toe. Het beeld is er maar de kleur is niet te vinden. De volgende handelingen heb ik al geprobeerd:
• Nieuwe s-video kabel gekocht
• Modulator gekocht (een extra kanaal plaatsen op de coax-signaal)
• Scartblok met s-video direct op tv
• S-video naar Tulp convertblokje (deze via de modulator/scart/tv geprobeerd)
• Nieuwe drivers op de laptop
• In de bios van PAL naar NTSC gewijzigd
• Nog via een dvd speler geprobeerd.
Heeft iemand toevallig ervaring met dit probleem of nog een idee dat ik kan uitproberen?
Bij voorbaat dank,
Pim Spanjers
Ik ben in het bezit van een “PackardBell EASYONE SILVER 2101 DVD” Iets aan de oude kan maar verder prima. Nu wil ik deze (t zou toch heel eenvoudig moeten zijn) aansluiten op de tv.Beetje Perfect als livestream pc. Dit heb ik al veel vaker gedaan met andere laptops en nog nooit problemen mee gehad.
Maar dit keer gaat het er niet eenvoudig aan toe. Het beeld is er maar de kleur is niet te vinden. De volgende handelingen heb ik al geprobeerd:
• Nieuwe s-video kabel gekocht
• Modulator gekocht (een extra kanaal plaatsen op de coax-signaal)
• Scartblok met s-video direct op tv
• S-video naar Tulp convertblokje (deze via de modulator/scart/tv geprobeerd)
• Nieuwe drivers op de laptop
• In de bios van PAL naar NTSC gewijzigd
• Nog via een dvd speler geprobeerd.
Heeft iemand toevallig ervaring met dit probleem of nog een idee dat ik kan uitproberen?
Bij voorbaat dank,
Pim Spanjers