goeie morgen!
Ik zit met een regular expression probleempje. Zoals gewoonlijk
de situatie:
Ik heb een hele lap aan broncode (HTML). Uit deze broncode wil ik een aantal table rows filteren en in een array zetten. Deze table rows zijn wel uniek binnen de HTML want ze dragen een class die de andere table rows niet hebben.
Nou ben ik bezig geweest met preg_replace_callback om de data eruit te krijgen. Maar het is me nog niet gelukt.
Tot hoever ik ben gekomen :
Hij pikt gewoon simpelweg de table rows er niet uit.
Voorbeeld HTML:
Natuurlijk heb ik GoT afgezocht maar ik kon geen bruikbare zoekresultaten vinden. Ook google was dit keer mijn vriend niet! Hopelijk kunnen jullie mij verder op weg helpen
Ik zit met een regular expression probleempje. Zoals gewoonlijk
de situatie:
Ik heb een hele lap aan broncode (HTML). Uit deze broncode wil ik een aantal table rows filteren en in een array zetten. Deze table rows zijn wel uniek binnen de HTML want ze dragen een class die de andere table rows niet hebben.
Nou ben ik bezig geweest met preg_replace_callback om de data eruit te krijgen. Maar het is me nog niet gelukt.
Tot hoever ik ben gekomen :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| function StoreTr( $input ) { print_r($input); } $string = $_POST['broncode']; $string = preg_replace_callback("/(\\<TR class=\"trlb\"\>)(.*)(\\<\/tr\>)/U","StoreTr", $string); |
Hij pikt gewoon simpelweg de table rows er niet uit.
Voorbeeld HTML:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <TR class="trlb"> <td class="coachtd">1</td> <td class="coachtd">2</td> <td class="coachtd">3</td> <td class="coachtd">4</td> <td class="coachtd" align="center">5</td> </tr> <TR class="trlb"> <td class="coachtd">1</td> <td class="coachtd">2</td> <td class="coachtd">3</td> <td class="coachtd">4</td> <td class="coachtd" align="center">5</td> </tr> <TR class="trlb"> <td class="coachtd">1</td> <td class="coachtd">2</td> <td class="coachtd">3</td> <td class="coachtd">4</td> <td class="coachtd" align="center">5</td> </tr> |
Natuurlijk heb ik GoT afgezocht maar ik kon geen bruikbare zoekresultaten vinden. Ook google was dit keer mijn vriend niet! Hopelijk kunnen jullie mij verder op weg helpen