Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Of zo'n Radeon AGP!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
hij zegt toch dat hij een PCI versie zoekt AAPOp woensdag 14 februari 2001 16:10 schreef Undertaker2 het volgende:
Koop gewoon een Geforce GTS AGP, da's veel sneller
Of zo'n Radeon AGP!
Verwijderd
Verwijderd
(on topic: er komt ook nog een G450 PCI uit, dus als TV out een belangrijke vereiste is, dan is de G450 een aanrader)
blup
Verwijderd
ik heb het hele internet gedownload ;-) op zoek naar een leverancier.....5 merken maken die dingen en nergens te krijgen....een firma in zweden heeft ze maar wil niet over de grens leveren, en eentje in weesp zegt te kunnen betsellen maar deze lui antwoorden niet op mijn vragen.....uiteindelijk maar een TNT2 kaart gekocht...ging mij om de tv out en had liever een goeie kwaliteit gehad....maar wat een bagger in 2d geeft een TNT. ATI en Matrox zijn echt superieur in 2d
en hebben echte hardware versnelling voor DVD
als het je om films gaat, vergeet de MX en koop een ATI 128 nog wat (pro) met TV out en betere kwlaiteit in films krijg je niet. veel mensen beweren dat het wel meevalt met de 3d kwaliteit van NVIDIA, maar die moeten maar eens bij een Matrox of ATI gaan kijken. Ik heb van alle merken diverse kaarten. en tis gewoon zo....jesus ik zit hier weer lekker te lullen....schiet maar!!
Verwijderd
Ibazar of Tweakers zijn eigen vraag en aanbod, vast wel iemand die er eentje weg doet.
Verwijderd
Ik was eerst ook op zoek naar een MX PXI kaart, Creative maakt ze ook, maar ben ze alleen bij de Vobis en Dixons tegengekomen voor 400 piek....
Ik mocht em uiteindelijk niet kopen, maar ben nu aan het sparen voor een nieuw, sneller systeempje...(alleen het geld:()
Verwijderd
Je kunt bij mij wel een ELSA Gladiac Geforce2MX bestellen in PCI uitvoering...
als je het verschil niet meer weet tussen pci en agp, word dan boer ofzo..
traktor scratch!
Maar vertel me eens. Wie is hier nu echt dom?Op donderdag 15 februari 2001 19:36 schreef Darkman het volgende:
gadverdamme jullie zijn echt dom hedie gozer staat hier al 10 x te bleren dat ie pci moet hebben omdat ie waarschijnlijk geen agp slot heeft en ipv te helpen vullen jullie dit topic weer met onzin zoals gewoonlijk
Terug ontopic: koop toch een agp, veel sneller!
Verwijderd
Mail maar voor prijzen...