Hij is er niet meer... :'(

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 20:33
De Prolink Geforce 2 MX met TV-out (PCI!) verkopen ze niet meer bij Space-Promotions :(
Wat moet ik nu?
Heeft iemand er een en is hij bereidt hem te verkopen?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Er is voor 279 al een Geforce MX met TV-Out, dus dan kan je die toch gewoon kopen? :? Tsjonge jonge.. Kijk ff in de pricewatch zou ik zeggen

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MGSNK
geen PCI!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Het enige waar die voodoo nog nuttig voor is, da's waarschijnlijk Unreal Tournament :r Gooi dat ding er gewoon uit en koop een GF2 TV AGP :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• MGSNK
ik zeg het nog 1 keer: PCI!!!!!!!!!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

OK, veel plezier ermee ;)

• Palomar
  • Niet online
...zucht...

• stunter
  • Laatst online: 18:52
Kijk hier is

Er staan 12 winkels die een GF2 MX PCI verkopen.

Neem anders een voodoo PCI

Verwijderd

stunter als je goed kijkt zie je dat hij een voodoo 3 2000@3000 heeft....

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Koop gewoon een Geforce GTS AGP, da's veel sneller
;)

Of zo'n Radeon AGP!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Van ELSA is er nu ook een GeForce2MX in PCI uitvoering. Moet je maar ff checken.

Wanneer het niet lukt kun je ook bij mij :) bestellen...

Verwijderd

.

Verwijderd

Gekke database :D

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 16:10 schreef Undertaker2 het volgende:
Koop gewoon een Geforce GTS AGP, da's veel sneller
;)

Of zo'n Radeon AGP!
hij zegt toch dat hij een PCI versie zoekt AAP

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
Gewoon een lekkere AGP kaart kopen ;)

Verwijderd

Nou, misschien HEEFT ie wel helemaal geen agp slot op z'n mobo, die zijn er namelijk ook, dat daarom een PCI zoekt. Veel suc6 nog btw

Verwijderd

anders koop je gewoon een goede AGP kaart.

(on topic: er komt ook nog een G450 PCI uit, dus als TV out een belangrijke vereiste is, dan is de G450 een aanrader)

Verwijderd

mensen hij vraagt toch om PCI waarom moet hij dan AGP kopen...

pfffff LEZEN!!!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 13:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

jesus mensen lezen echt niet... ik zie nu in 1 topic 5x voorbij komen neem agp... mischien HEEFT ie geen agp! |:( hij vraagt toch om pci... agp is zupermakkelijk te vinden in de pricewatch maar pci.. veel geluk met zoeken

blup

Verwijderd

als je er één vindt laat het me dan ajb weten
ik heb het hele internet gedownload ;-) op zoek naar een leverancier.....5 merken maken die dingen en nergens te krijgen....een firma in zweden heeft ze maar wil niet over de grens leveren, en eentje in weesp zegt te kunnen betsellen maar deze lui antwoorden niet op mijn vragen.....uiteindelijk maar een TNT2 kaart gekocht...ging mij om de tv out en had liever een goeie kwaliteit gehad....maar wat een bagger in 2d geeft een TNT. ATI en Matrox zijn echt superieur in 2d
en hebben echte hardware versnelling voor DVD
als het je om films gaat, vergeet de MX en koop een ATI 128 nog wat (pro) met TV out en betere kwlaiteit in films krijg je niet. veel mensen beweren dat het wel meevalt met de 3d kwaliteit van NVIDIA, maar die moeten maar eens bij een Matrox of ATI gaan kijken. Ik heb van alle merken diverse kaarten. en tis gewoon zo....jesus ik zit hier weer lekker te lullen....schiet maar!!

Verwijderd

Misschien een tweedehandsje>
Ibazar of Tweakers zijn eigen vraag en aanbod, vast wel iemand die er eentje weg doet.

Verwijderd

Misschien heeft ie net als mij ook wel een Comprak, daar ken je alleen een PCI kaart in frotten, omdat de video en geluidskaart op het mobo zijn ingebakken...

Ik was eerst ook op zoek naar een MX PXI kaart, Creative maakt ze ook, maar ben ze alleen bij de Vobis en Dixons tegengekomen voor 400 piek....

Ik mocht em uiteindelijk niet kopen, maar ben nu aan het sparen voor een nieuw, sneller systeempje...(alleen het geld:()

Verwijderd

He! Ideetje: waarom geen AGP >:)

Sorry hoor, het was te makkelijk, en het vlees te zwak

Verwijderd

Aangezien ik je niet kan mailen Dabuzz dan maar bij uitzondering via deze weg.

Je kunt bij mij wel een ELSA Gladiac Geforce2MX bestellen in PCI uitvoering...

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 11:11

Erikie

www.erikie.nl

damn people..

als je het verschil niet meer weet tussen pci en agp, word dan boer ofzo..

;)

traktor scratch!

Verwijderd

gadverdamme jullie zijn echt dom he :? die gozer staat hier al 10 x te bleren dat ie pci moet hebben omdat ie waarschijnlijk geen agp slot heeft en ipv te helpen vullen jullie dit topic weer met onzin zoals gewoonlijk :(

Verwijderd

haha wordt dan boer das een goeie :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
wat happen jullie allemaal lekker ;)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:40
Op donderdag 15 februari 2001 19:36 schreef Darkman het volgende:
gadverdamme jullie zijn echt dom he :? die gozer staat hier al 10 x te bleren dat ie pci moet hebben omdat ie waarschijnlijk geen agp slot heeft en ipv te helpen vullen jullie dit topic weer met onzin zoals gewoonlijk :(
Maar vertel me eens. Wie is hier nu echt dom?

Terug ontopic: koop toch een agp, veel sneller! ;)

Verwijderd

Van ELSA zijn ze er nu ook met TV-Out in retail en OEM uitvoering(en natuurlijk PCI)

Mail maar voor prijzen...
Pagina: 1