Voor een klant ben ik op dit moment aan het kijken naar een low budget narrowcasting oplossing. Omdat Scala voor een doorsnee MKB-er niet te betalen is, en powerpoint niet professioneel genoeg overkomt zat ik al snel aan keynote te denken, in combinatie met een mac mini en een 32" LCD-TV.
Op google en op GOT is eigenlijk helemaal niets te vinden over narrowcasting in combinatie met apple hardware en software. Ik blijf dus nog met een paar kleine vraagjes zitten. Is er hier toevallig iemand die wel eens een in store configuratie in elkaar gesleuteld heeft, en zo ja...
- Zijn er alternatieven voor keynote (ik denk aan betere beheer functies, misschien remote acces)?
- Welke hardware heb je gebruikt (welk merk + type scherm bijvoorbeeld)?
- Is er een mogelijkheid om meerdere schermen op 1 Mac mini te laten draaien?
Andere tips of ideeën zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Op google en op GOT is eigenlijk helemaal niets te vinden over narrowcasting in combinatie met apple hardware en software. Ik blijf dus nog met een paar kleine vraagjes zitten. Is er hier toevallig iemand die wel eens een in store configuratie in elkaar gesleuteld heeft, en zo ja...
- Zijn er alternatieven voor keynote (ik denk aan betere beheer functies, misschien remote acces)?
- Welke hardware heb je gebruikt (welk merk + type scherm bijvoorbeeld)?
- Is er een mogelijkheid om meerdere schermen op 1 Mac mini te laten draaien?
Andere tips of ideeën zijn natuurlijk ook van harte welkom!