Convert PDF naar Visio

Pagina: 1
Acties:
  • 1.113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-07 10:40
Op m'n werk heb ik het verzoek gekregen om te kijken of ik een PDF bestand terug kon zetten naar Visio, nu ben ik wezen google en heb verschillende programma's geprobeerd en tot op heden zonder succes.

ABBYY PDF Transformer: Kan pdf converten naar een aantal formats maar niet visio jammer genoeg
ABC Amber PDF2Image Converter: Beweerd het te kunnen en na de installatie staat vsd ook leuk tussen de output lijst, echter direct als je wil converten geeft die een error (dll bestand niet aanwezig) deze dus opgezocht en toen leek die het te doen alleen na het converten is het bestand leeg dus dit werkte ook niet.

Verder google heeft me ook niet verder geholpen en alle pdf converters lijken alleen naar standaard formats te converteren. Dus ik dacht dan ga ik eens kijken of ik wel een converter kan vinden van word naar visio echter hier had ik al net zoveel geluk mee.

Nu mijn vraag: Weten jullie een programma die direct van PDF, VSD maakt of een andere manier om dit te doen?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Viso moet geinstalleerd staan voor ABC Amber PDF2Image Converter het bestand kan converteren. Echt een bruikbare / compleet editbare vsd opleveren uit een PDF is afaik niet mogelijk. Een PDF bevat nu eenmaal onvoldoende informatie om het terug te zetten naar Visio.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum