De ultieme multi-media computer?

Pagina: 1
Acties:

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Stel dat je een pc mag samenstellen zonder een beperking kwa budget en je je enkel moet houden aan de volgende richtlijnen.

- Windoos compatibel.
- Dual screen.
- Realistisch, dus kom niet af met 2 gig ram, 2*22" schermen ofzo, dat kan wel, maar is niet nuttig.

Enne, laat het maar lekker gedetailleerd zijn, eventueel zelfs met prijzen.

Ik ben benieuwd.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
nee, helaas geen systeem. UTFS:(:(. Al heel veel topics over gehad...........:Z

• Orbit
Bwa, m'n vraag is toch iets specifieker hoor. HEt moet een MULTI-MEDIA PC zijn, en daar bedoel ik niet de soort multi-media die je in de advertenties van compaq enzo leest.

Het is dus een machine om op te photo-schoppen, dreamweaveren, geluidbewerking, beeldbewerking. Kortom, multimedia ontwikkelen.

Das dus wel een beetje specifieker hé

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is dus een machine om op te photo-schoppen, dreamweaveren, geluidbewerking, beeldbewerking. Kortom, multimedia ontwikkelen.
Dat kan iedere PC wel. Ga 's bij de Aldi kijken, die PC's doen dit namelijk ook wel.

definitie multimedia = Bevat CD-rom en geluidskaart.

Verwijderd

Zoiets kun je zelf toch ook wel verzinnen?? Je neemt gewoon de lompste AMD TB, een sloot RAM, een 22" monitor, een partij 64MB videogeweld en nog wat van die meuk..en klaar is je systeempje...moeilijk he??

• We Are Borg
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 13 februari 2001 18:21 schreef MREn het volgende:
Zoiets kun je zelf toch ook wel verzinnen?? Je neemt gewoon de lompste AMD TB, een sloot RAM, een 22" monitor, een partij 64MB videogeweld en nog wat van die meuk..en klaar is je systeempje...moeilijk he??
Teovoegen, een snufje cd-rom en dvd. Een eetlepel brander(16x) en wat zout(voor de smaak). Sorry, heel flauw, maar dit topic is nog flauwer|:(

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Dit topic is niet flauw. Er is alleen al 2x iets soortgelijks voorbij gekomen. (toen wel wat extremer dan die richtlijnen, maar komt op het zelfde neer)

• Orbit
Tja, ik hoopte nu net op wat exotischere hardware, djeezes, zijn er geen specialere kaarten dan de Matrox G450. En voor de Live! moet er toch ook een beter alternatief zijn.

Ik zoek de ULTIEME multimedia machine, niet een machine die iedereen met een standaard prijslijste kan samenstellen.

Pfffff, wees eens wat origineler.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Commodore 64 :+

Alleen dat windows aanpassen is een beetje werk :)

Alle proemn in n drek

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Ehh 8086
met 256 k ram
een s3 ega kaartje
9" monochroom monitor
windows 3.1
dos 3.22
40 mb HD
5 1/4 FDD

zoiets??

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien zijn mainstream produkten wel zo goed verkocht omdat ze gewoon goed zijn. Wil je echt een bijzondere PC dan moet je maar naar www.sgi.com gaan. Die verkopen hele mooie Oxygen's en dat is zeker geen mainstream maar top-notch produkt.

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik zat ondertussen toch wel aan een apple te denken :o

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

"Ik zat onderhand toch aan een apple te denken" .....

Ehh 8086
met 256 k ram
een s3 ega kaartje
9" monochroom monitor
windows 3.1
dos 3.22
40 mb HD
5 1/4 FDD

DIT IS TOCH EEN APPLE ???

• Orbit
Zowel een Mac als een SGI is al in overweging genomen, maar omdat de persoon voor wie de PC bedoeld is al een bende Licenties heeft voor PC wordt een Mac of SGI al direct VEEL duurder.

Dus het MOET een PC zijn. Spijtig.

Anyway, kunnen de grapjassen met hun XT's en C64's zich onthouden?
Pagina: 1