Ik heb een wd netcenter welke zeer naar tevredenheid werkt, alleen ....kun je hem ook defragmenteren
, niet via windows defrag die ziet hem niet, ik kopieer ven verwijderen redelijk veel het lijkt mij dat je hem ook eens moet defragmenteren.
Nee, die kan je inderdaad niet defragmenteren en dat is ook echt niet nodig.
Je gaat dat echt niet merken met zo'n vertragende controller, netwerkconnectie ertussen.
Defragmenteren heeft misschien zin bij een systeem schijf, maar niet bij een data schijf waar je maar relatief zeer weinig schrijfacties op doet.
Je gaat dat echt niet merken met zo'n vertragende controller, netwerkconnectie ertussen.
Defragmenteren heeft misschien zin bij een systeem schijf, maar niet bij een data schijf waar je maar relatief zeer weinig schrijfacties op doet.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Oke bedankt, had net op een van mijn pc de melding gehad "kan ltdr bestand niet vinden" en heb alles opnieuw moeten installeren, ik had begrepen dat dit mogenlijk was door een groot fragmenteerde schijf door veel bestanden te kopieeren. Maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn op het netcenter.
Een WD netcenter is een NAS, en heeft waarschijnlijk een ext2 / ext3 filesystem. En dat heeft niet zo'n last van fragmentatie.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.