[Exchange/Outlook/Activesync] Activesync pakt verkeerd....

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:29
Hallo.

Ik heb een exchange server. Een PC Heeft in outlook 2 agenda's.

1 Agenda (std agenda die outlook egenereert)
1 Exchange Agenda.

Het probleem: Activeysnc synct de std agenda+contactpersonen en niet de contactpersonen die in een ander mapje staan.

Vroeger heb ik het voor elkaar gekregen om "Agenda" te koppelen aan exchange. Dus je had ook maar 1 map staan in outlook waar de agenda ittems inzaten idem voor contactpersonen en dat syncte wel goed.

Het probleem: Ik kan Agenda niet verwijderen en Exchange Agenda hernoemen naar Agenda omdat Agenda een std is binnen outlook en dus beveiligt tegen verwijderen.

Idem bij contactpersonen.

Hij synchroniseert nu dus contactpersonen & agendaitems die in de std map staan (die dus leeg is).
Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat er op de computer 1 agenda en 1 contactpersonen map is binnen outlook zodat ActiveSync ze goed pakt?

Het gaat trouwens om exchange server die de gegevens repliceert (dus de clientcomputers hebben dezelfde data als op de server, vandaar dat ik lokaal synchroniseer dit ivm certificaten (de desbetreffende telefoon wil best via exchange synchroniseren maar is zo gelockt dat het alleen met certificaten kan van bepaalde instanties dus dat is geen optie. Self-signed werkt op die telefoon dus ook niet).