Toon posts:

NDS Lite R4 dpg problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.946 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik heb een tijdje geleden een NDS lite met R4 aangeschaft en nu wil ik wel eens een filmpje daarop kijken. het is me gelukt om een anime episode om te zetten naar een dgp file, maar het afspelen lukt niet. bij het eerste paar keep proberen kreeg ik alleen een zwart scherm te zien en nu blijft mijn NDS dood leuk hangen als ik de file probeer te openen.

kan iemand een noob zo als ik uit brand helpen? (of ervoor zorgen dat mijn bus vaker dan 2 ker per uur gaat rijden, zo dat ik niet meer 27 min erop moet wachten 's avonds?) pretty please?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Staat het antwoord op je vraag niet toevallig in GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

wel de nieuwste versie van moonshell erop gezet ? volgens mij leverde r4 altijd een oudere versie erbij

Verwijderd

Topicstarter
er staat 1.6 erop, ik weet om eerlijk te zijn niet eens of het een heel erg oude versie is of niet...

*gaat trug naar her lezen van die 66 paginas dat -NMe- heel aangeraden om te lezen*
... wel een stuk interessanter dan mijn cost and managament accounting boek.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:46:
er staat 1.6 erop, ik weet om eerlijk te zijn niet eens of het een heel erg oude versie is of niet...

*gaat trug naar her lezen van die 66 paginas dat -NMe- heel aangeraden om te lezen*
... wel een stuk interessanter dan mijn cost and managament accounting boek.
Je hoeft niet alles te lezen, er is natuurlijk ook zoiets als een zoekfunctie. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
..... eeeerm.....
*kijkt onschuldig naar buiten*

ok, gezocht, niks gevonden over mogelijke problemen met afspeken. ik heb dpg tools gebruikt en het omzetten naar dpg file is gelukt. alleen het afspelen gaat niet.

ik ga dan effe moonshell 1.7 erop zetten.. proberen, op zijn minst. kijken of het dan wel misschien doet.

edit: volgens mij weet ik niet hoe je met moonshell moet omgaan. 1.7 staat erop, niks werkt.

edit2: het werkt!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 20:32 . Reden: het werkt... yay! ]

Pagina: 1