Toon posts:

Google zoekmachine doet het niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij mijn vriendin thuis hebben ze een computer met medere computer accounts binnen Windows XP, maar op haar account kan ze niet zoeken met Google, ze kan dus wel naar de zoekemachine toe surfen, maar wat ze ook intypt, google gaat het niet opzoeken, hij doet dus gewoon niks als je op zoeken klikt! Ga je met haar account naar bijvoorbeeld zoeken.nl dan werkt die zoekmachine wel! Ga je met een andere account inloggen, dan kun je wel zoeken met Google...

heel raar maar waar! Waar kan dit aanliggen? Ik heb al haar IE instellingen hersteld, maar dat hept niks! Ze maken gebruik van IE7!

Greetzzz

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:24
Wekrt de "Ik doe een gok"-knop ook niet? Of op [enter] drukken?

Kan best spy/malware zijn. HitmanPro al geprobeert? En een goed virusscanner?

Verwijderd

Topicstarter
ik doe een gok, heb ik inderdaad nog niet getest, maar enter wel, en dat werkt niet.
Ze gebruiken AVG FREE als virusscanner! HitmanPro ben ik niet zo kapot van, zou ik eerder adware gaan gebruiken.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 18:39

JohnD

Bernd

Hitman pro gebruikt gewoon meerdere stukjes software om je PC te scannen en dus ook ad-aware. Ik zou deze gewoon installeren en laten scannen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Malware of half verwijderde malware lijkt me hier toch het probleem. Neem even de FAQ's door van Beveiliging & Virussen :)
Over welke browser heb je het trouwens, en heb je de cache al eens geleegd?

(Alvast een kleine titelaanpassing: alleen 'google zoekmachine' zegt zo weinig :) )

edit: oeps

[ Voor 40% gewijzigd door F_J_K op 20-11-2007 10:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:58

peternator

Shoop da whoop.

F_J_K schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:36:

Over welke browser heb je het trouwens, en heb je de cache al eens geleegd?
Zoals je in de TS kan lezen gaat het hier over IE7.

Al eens een andere browser geprobeerd? Mozilla Firefox? Apart dat het in de andere useraccounts geen problemen oplevert. Verder zoals F_J_K al zegt de geschiedenis, cache etc. al eens geleegd? Heeft een nieuw useraccount (als je deze aanmaakt) er ook last van? Is je vriendin ingelogd op Google als ze probeert te zoeken?

Edit: deactiveer ook alle (niet standaard) invoegtoepassingen in IE7 eens..

[ Voor 7% gewijzigd door peternator op 20-11-2007 09:44 ]

Pagina: 1