Op 9 Nov jl. heb ik een extern apple toetsenbord gekocht (die dunne alu) en deze - in afwachting op de levering van mijn Macbook - nog een paar dagen op mijn PC gebruikt.
Wat zou er mee aan de hand kunnen zijn? Is dat ding tot op de printplaat gefrituurd ofzo? Waarom in vredesnaam, bij normaal gebruik? Kan ik iets van een test draaien waar wellicht wat helderder uitkomt wat er precies aan de hand is? Ik ben nieuw in OS X (Leopard)
Iemand suggesties of ideeen? Valt dit nog te fixen? Teruggaan en garantie claimen?
- Op USB poortje ingeplugt, windows zag 'm, alles werkte, (ook de hub) niets aan het handje.
- Totdat ik in windows een keer bizarre foutmelding kreeg, een bepaalde exe file was gecrasht en vanaf dat moment deed het toetsenbord het niet meer.
- Aangezien windows vanaf dat punt bleeft hangen en mijn muis in de hub van het keyboard zat had ik totaal geen aanwijsapparatuur meer, muis op een andere poort ingeplugt -> werkte niet.
Het systeem hing volledig en ik kon me niet beroepen op muis en/of keyboard, er zat niets anders op dan een harde reset. - Toen mijn PC bootte kreeg ik een foutmelding; Keyboard not found. Op andere poort ingeplugt; reboot -> keyboard not found. Zo alle poorten afgegaan, overal hetzelfde. Daarna een oud keyboard via PS2 aangesloten, niets meer aan het handje...
Wat zou er mee aan de hand kunnen zijn? Is dat ding tot op de printplaat gefrituurd ofzo? Waarom in vredesnaam, bij normaal gebruik? Kan ik iets van een test draaien waar wellicht wat helderder uitkomt wat er precies aan de hand is? Ik ben nieuw in OS X (Leopard)
Iemand suggesties of ideeen? Valt dit nog te fixen? Teruggaan en garantie claimen?