Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:40
Heb even getwijfeld of het onder notebooks of windows clients moet, omdat de driver cd de conflicten veroorzaakt. Maar dat is onderdeel van mijn Vista-install, vandaar dat ik het hier plaats.

Ik heb een A7SV-7S017C C2D-T7500 2GB, 250GB 17, met VHP install gekocht.
VHP: Vista Home Premium, 32 bits versie.
De laptop werkt standaard perfect, alles erop en eraan. Perfect.

Mijn probleem is de virusscanner in Vista. Vista loopt op alle scanners die ik heb geprobeerd vast, van Norton t/m Mcafee, inclusief de enterprise scanners. Uiteraard allemaal vista proof-versies.

De standaard norton install (van de recovery cd) werkt wel goed, maar die is slechts 90 dagen geldig.
Ik heb persoonlijk niks met Norton, ben een echte Mcafee fan.
Vandaar dat ik dat wou installeren.
Helaas gaat dat niet, bij elke versie loopt ie vast.
Ik heb ORIGINELE, LEGALE versies geprobeerd, met dank aan onze systeembeheerder en een bevriende winkelier :-)
Ik betaal ook graag wat euros voor Mcafee, als het maar werkt.

ASUS support kan (naar mijn mening=wil) me er niet mee helpen, krijg daar gewoon geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen.

Ik heb al allerlei dingen geprobeerd.
Inclusief het fysiek verwijderen van de Norton-software van de driver cd.
Uitleg: een clean recovery wordt uitgevoerd dmv een Vista recovery DVD en een Asus driver cd.
Op deze driver cd staan allerlei drivers, van bluetooth tot en met bios update software.
De Vista die dan opstart is 100% nieuw en clean.

Ik ben er inmiddels achter dat de driver cd een of meer drivers bevat die conflicteren met Mcafee.
Ik heb daarom contact gezocht met ASUS.
Let wel: het gaat hier om een splinternieuwe laptop van ruim 1600 euro!

Antwoorden van ASUS:
antwoord 1: Probeer clean recovery uit te voeren. |:(
1: done, helpt niet

antwoord 2: Probeer nogmaals een recovery uit te voeren |:( |:(
2: done, done, done, done en zo nog inmiddels al 4 weken lang..

antwoord 3: Neem contact op met Mcafee 8)7
3. Mcafee: jaja, het ligt toch aan hun drivers?

antwoord 4: Voer recovery uit en verwijder eerst Norton :X
4. doh: gebruik al lang een driver cd zonder norton...

antwoord 5: Voer recovery uit zonder driver cd 8)7 8)7
5: en waar haal ik dan mijn drivers vandaan voor mijn webcam, bluetooth, bios update etc?

Oftewel: ik zit vast. ASUS kan of wil me niet helpen.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen met Vista? Zijn er problemen bekend met drivers die niet compatible zijn met deze versie van Vista?

De drivers die op de driver cd staan, zijn de volgende drivers:

File list for the included support software for A7S/A7Sv Series Notebook Driver CD V2.0 for Vista
========================================================================File Name Description Version
-------------------------------------------------------------------------------------------------

--ADSM -ASUS Data Security Manager Utility (V1.00.0004)
--AFLASH2.EXE -Utility to update the Notebook's flash BIOS (V3.00)
--AReader -Adobe Reader Utility for read PDF file for Vista (V8.0)
--ATK0100 -ATKACPI Driver for Vista 32bit (V1043.2.31.100)
-ATKACPI Driver for Vista 64bit (V1043.2.15.66)
--ATK_GFNEX -ATK Generic Function Service (V1.00.0006)
--ATK_Hotkey -ATK Hotkey utility (V1.00.0012)
--ATK_OSD2 -ATK OSD Utility (V6.64.1.4)
--ATKMEDIA -ATKMEDIA Application for Vista 32/64bit (V1.16)
--AUDIO -Audio driver for Vista 32/64bit (V6.0.1.5391)
--BTOOTH -Bluetooth application for Vista 32bit (V1.03.0000)
-Bluetooth application for Vista 64bit (V1.03.0000)
--CAMERA -Camera driver.
-D-MAX -1.3M Camera driver for Vista 32/64bit (V6.10.20.007)
-Liteon -1.3M Camera driver for Vista 32/64bit (V5.7.19.203)
--CDROM -ATAPI CD-ROM driver
-TOSHIBA -README.TXT for installation Procedure (V2.24)
-MKE -README.TXT for installation Procedure (V1.21)
-TEAC -README.TXT for installation Procedure (V1.27q)
--ESATA -ESATA Driver for Vista 32/64bit (V1.17.17.00)
--IMSM -Intel Matrix Storage Manager Driver (V7.0.0.1020)
--INFUPD -INTEL INF Update utility for Vista 32/64bit (V8.2.0.1014)
--INSTANTFUN -Instant Fun utility for Vista 32/64bit (V1.0.0015)
--KB_Filter -Keyboard Device Filter Utility for Vista 32/64bit (V1.0.0.0)
--LAN -LAN driver for Vista 32/64bit (V2.1.60.4_wDriver_2.0.6000.0)
--LifeFrame2 -LifeFrame2 utility for Vista 32/64bit (V2.0.15)
--LIVEUPD -Live Update utility for Vista 32/64bit (V2.5.1)
--Modem -Data/Fax/Voice Modem driver for Vista 32/64bit (V6.12.5.0)
--MultiFrame -MultiFrame Utility for Vista 32/64bit (V1.0.0013)
--NB_PROBE -NB Probe Utility for Vista 32/64bit (V3.0.0028)
--NBSWKIT -ASUS NB Software Kit (V1.0.0.1)
--NIS2007 -Norton Internet Security 2007 for Vista (V10.2.0.30)
--P4GX -Power4 Gear eXtreme utility for Vista 32/64bit (V1.00.0011)
--P4P -PowerForPhone utility for Vista 32/64bit (V1.0.0.14)
--REMOTE -Remote Controller Driver for Vista 32bit (V5.0.1.2)
-Remote Controller Driver for Vista 64bit (V5.0.1.2)
--RICOH -RICOH MediaCard Controller driver for Vista 32/64bit (V3.51.01)
--SPLENDID -Splendid utility for Vista 32/64bit (V1.02.16)
--SSAVER -ASUS Camera Screen Saver
--TOUCHPAD -Synaptics TouchPad driver for Vista 32/64bit (V9.1.19.0)
--TURBOMEM -Intel Turbo Memory Technology driver for Vista 32/64bit (V1.0.1.1004)
--TV_TUNER -TV Tuner driver.
--TVT-1060 -Liteon TV Tuner Card driver for Vista 32/64bit (V3.0.3.4_wEncoder_V1.1)
--MC-770A -Yuan TV Tuner Card driver for Vista 32bit (V2.3.2.7_wEncoder_V1.4.9354)
-Yuan TV Tuner Card driver for Vista 64bit (V2.3.2.7_wEncoder_V1.4.9354)
--VGA -NVIDIA Graphics driver for Vista 32bit (V7.15.11.0134)
-NVIDIA Graphics driver for Vista 64bit (V7.15.11.0134)
--WALLPAPER -Wallpaper
--WCONSOLE -Wireless Console utility for Vista 32/64bit (V2.0.8)
--WINFLASH -WINDOWS BIOS Flash utility for Vista 32/64bit (V2.22)
--WLAN -Wireless LAN Driver and Application
--INTEL -INTEL Wireless LAN Driver and Application
-3945ABG/4965AGN Wireless LAN Driver for Vista 32bit (V11.1.1.11_TIC141660)
-3945ABG/4965AGN Wireless LAN Driver for Vista 64bit (V11.1.1.11_TIC141660)

Het sneue van het hele verhaal is, dat ik alles netjes officieel en legaal heb gekocht.
Geen illegale software of zo, helemaal nada njiente niks, alles netjes voorzien van licenties etc.
Ik krijg daar inmiddels erg veel spijt van, want als je een probleem hebt, is de support van ASUS ver te zoeken. Maar gelukkig zijn er dan vrienden van GoT, die hopelijk wel een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Ijzerboot,

Ik denk dat ik dezelfde problemen heb. Heb ook een nieuwe Asus Laptop aangeschaft. A7SV model
met dezelfde specificaties T7500 2GB, 250GB 17 met VHP.

Mijn notebook is deze week afgeleverd en ik ben ook al de hele week met Asus in de weer geweest.
Continu ben ik geconfronteerd met blauwe schermen. Ik heb van Asus dezelfde adviezen gekregen, helaas ook zonder resultaat.
Asus heeft inmiddels aangegeven dat het notebook moet worden omgeruild. Alleen moet dat dan weer via de winkel, in mijn geval Mycom, omdat ik nog binnen de termijn van 8 dagen na aanschaf zit.

Ik begon het vermoeden van MCafee tekrijgen omdat ik de notebook nogmaals opnieuw heb geinstalleerd om hem retour te zenden en nu blijft hij goed werken. Met dus de Norton Trial versie erop.

Welicht is het zinvol om verder wat gegevens uit te wisselen.

Met vr.gr
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Hee Ronald!
Klinkt misschien raar, maar ik ben blij dat jij hetzelfde probleem hebt.
Ben ik in ieder geval niet gek..

Asus laat bij mij niet meer van zich horen, dus ik ben van plan maandag even mijn leverancier erop aan te spreken (informatique). Ik zit al ver buiten de 8 dagen termijn, maar ik kijk wel even wat daar uitkomt. Het liefste heb ik gewoon een XP versie, maar dan uiteraard wel een versie waar de functionaliteit van mijn laptop goed uit komt.

Inmiddels heb ik wel een (zoals het er nu uitziet) stabiel systeem.
De systeembeheerders op mijn werk zagen het als een uitdaging en zijn er mee bezig geweest.
Zij konden me vertellen dat in ieder geval de power-for-phone drivers (zijn door hun inmiddels gedeinstalleerd) een conflict veroorzaakten.
Dat naast de norton drivers, die ikzelf al buiten de clean install had gehouden.

Het ging hun te ver om alle drivers te checken, maar ze hebben verschillende Mcafee versies geprobeerd. Ze hebben me er nu Mcafee Virusscan Plus 2008 (build ) opgezet, hiermee leek hij stabiel te draaien. En tot nu toe doet ie dat.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd niet veel met de laptop heb gedaan, want ik baal als een stekker dat ik met zo'n dure laptop al zoveel problemen heb gehad.
Heb geen zin om alle programma's opnieuw tegaan installeren, terwijl ik aan het eind weer een BSOD kan verwachten.
Anyway, wat ik je dus zover kan adviseren: houdt Mycom en Asus wakker en probeer Mcafee Virusscan Plus 2008 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van dat niet gek zijn was ook mijn idee nadat ik vanmiddag jouw post las.

Ik had tot dan toe ook het gevoel een prima laptop te hebben. Maar helaas viel er vanwege de instabiliteit niet mee te werken. Was dit weekend net tot de conclusie gekomen dat het wellicht aan een combinatie van McAfee en de Asus moest liggen. Na jouw post te hebben gelezen heb ik nogmaals geprobeerd onder McAfee te draaien en zoals verwacht ging dat weer fout.

Ik ben niet van plan om een andere McAfee versie te gaan proberen omdat ik via mijn provider Xs4all gratis McAfee kan krijgen. Ik ben alleen wel afhankelijk van de download die zij aanbieden. Ik weet eerlijk gezegd niet precies welke versie dat is.

Inmiddels draait mijn systeem stabiel met AVG (gratis virusscanner) en Windows Firewall+defender.

Ik ga in ieder geval volgende week nog in conclaaf met zowel Asus als Mycom en inmiddels heb ik ook een mailtje naar McAfee gestuurd.

Daarnaast wil ik (in ieder geval voorlopig) op Vista blijven draaien. Ik vind het tot nu toe erg prettig om mee te werken ten opzichte van XP en het ziet er ook gelikt uit.

Ik zal eind van de week nog even proberen of McAfee wel wil draaien zonder de Power for Phone-driver (waar dient deze trouwens voor weet jij dat?).

Ik ga in ieder geval nu eerst even een paar dagen genieten van een werkende laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn jullie er nog niet achter, maar dat vista instabiel draait of met problemen is op bijna elk systeem momenteel. Vista is veel te vroeg gereleased en er zitten nog veel te veel fouten in. Fabrikanten van hardware ondersteunen vista niet volledig mede dankzij het feit dat Vista onstabiel de startblokken heeft verlaten en nog veel te veel lekken bevat. Dit is niet per se de schuld van de fabrikanten, ik zou eerder het probleem bij MS en McAfee neerleggen, zij maken tenslotte de software en zijn verantwoordelijk voor de software. Uiteraard kunnen drivers conflicten opleveren met software in het systeem, maar ik denk dat de hoofdoorzaak toch echt bij microsoft ligt. Daarom kan ik jullie het beste aanraden geduldig te wachten tot er nieuwe patches voor vista beschikbaar zijn. Wie weet lossen deze patches net het probleem op waar jullie mee zitten ;)
Je kunt overigens ook niet van een hardwarefabrikant als asus verwachten dat zij je antwoord kunnen geven op het antivirus probleem waar jij mee zit. Of misschien zijn ze wel veel te druk met het beantwoorden van andere mensen die met antivirusproblemen zitten ;) Ik bescherm Asus echter niet, aangezien windows fouten bevat en de drivers in feite op windows worden gebasseerd kan Asus niet veel doen aan je softwareprobleem. Ik stel echter niets uit want alles is mogelijk in deze wereld

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vraag: wat doet die notebook onder XP :? Zelfde problemen? Zou je op zich kunnen proberen (je hebt toch die recovery, anders ff image maken), dan weet je iig of het niet per ongeluk gewoon aan de hardware ligt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• IJzerboot
@Esowl: dat doen we ook, we leggen de verantwoordelijkheid bij microsoft alleen via Asus.
Aangezien deze versie van Vista door Asus aangevuld is met laptop-progjes en drivers, moet Asus dat maar met Microsoft gaan regelen.
Iedere nieuwe OS heeft problemen, da's ook niet zo erg. Maar de problemen met Vista zijn wel heel erg..

@Eagle: Zou kunnen, ik wil best een clean install doen van XP. Maar dan wil ik wel graag een XP cd, waarmee mijn laptop functies het blijven doen. En die heb ik wel gevraagd bij Asus, maar nog niets over gehoord.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:25:
Misschien zijn jullie er nog niet achter, maar dat vista instabiel draait of met problemen is op bijna elk systeem momenteel.
Bullshit.

Het zou je sieren als je dit soort beweringen voortaan zou willen nuanceren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt-92 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:29:
[...]

Bullshit.

Het zou je sieren als je dit soort beweringen voortaan zou willen nuanceren.
Dus je wilt beweren dat dit niet zo is? Lekkere mod ben jij ;)
Iedereen die ik ken en al eens met Vista heeft gewerkt (en dat zijn er heel wat) hebben ALLEMAAL zo hun eigen problemen met Vista, ik weet niet of MS jou betaald om hun crap recht te praten maar ik 'denk' dat ook op dit forum (Zoek maar op) er HEEL wat mensen zijn die problemen met Vista hebben. In elk geval meer problemen als met XP, en dat is logisch. Vista is een groot besturingssysteem met een hoop functies, maar een zeer groot gedeelte van Vista mag toch nog wel even worden verbeterd.

Maar goed, jij bent de mod dus jij zal het wel beter weten ook al heb ik er eigen ervaringen mee :) Ik kom hier overigens niet om mezelf te sieren maar om mensen 'proberen' te helpen.

En wat dat Nuanceren betreft, moet ik daar op ingaan? ik denk dat iedereen z'n eigen woordje wel kan doen wat betreft Vista...

EDIT: LEES de post BOVEN je eens ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:44:
Iedereen die ik ken en al eens met Vista heeft gewerkt (en dat zijn er heel wat) hebben ALLEMAAL zo hun eigen problemen met Vista,
En dat is de gehele install base van ettelijke miljoenen PCs?
Dan ken je wel veel mensen :)
Snap je nu wat ik bedoel met nuanceren?
ik weet niet of MS jou betaald om hun crap recht te praten maar ik 'denk' dat ook op dit forum (Zoek maar op) er HEEL wat mensen zijn die problemen met Vista hebben.
Newsflash:
Iemand die geen problemen heeft komt hier ook niet roepen hoe geweldig zijn systeem wel niet draait.
Overigens kom ik minstens net zoveel XP 'problemen' tegen, da's niks nieuws.
Toen XP net released werd liep ook jan en alleman te gillen dat ze XP ruk vonden.

En als jij denkt dat ik ervoor betaald word, dan zegt dat meer over je denkwijze dan over mij ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2007 21:46 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esowl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:44:
Iedereen die ik ken en al eens met Vista heeft gewerkt (en dat zijn er heel wat) hebben ALLEMAAL zo hun eigen problemen met Vista

En dat is de gehele install base van ettelijke miljoenen PCs?
Dan ken je wel veel mensen :)
Snap je nu wat ik bedoel met nuanceren?
Ik had van jou verwacht dat je wel kon lezen ;) lees nog eens goed.
Er staat: Iedereen die IK KEN<------- en al eens met Vista heeft... staat er soms --> IEDEREEN DIE AL EENS MET VISTA HEEFT GEWERKT? Nee.

De reden dat ik zei dat je er misschien wel voor betaald werd is dat je zegt Bullshit, en komt met 'Het zou je sieren als...'. Nuanceer jezelf eens en bewijs eens het tegendeel voordat je op een post ingaat, indien iemand mijn verhaal niet begrijpt hoor ik dat vanzelf wel. Ik heb nog niemand horen zeggen (op jou na) dat Vista geen crap is? Nee, ook al weet ik wel dat er toch SOMMIGEN (Zeer laag percentage) geen problemen heeft met Vista en dat is dan ook uitzonderlijk. Ik ga mezelf echter niet herhalen. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...
Wat XP betreft, daar hadden veel mensen ook inderdaad problemen mee op het begin. En dat is begrijpelijk, maar ik ben van mening dat Vista veel meer stennis heeft getrapt dan XP, en vooral als je gaat kijken naar de huidige klachten over Vista. Ze zullen niet zomaar een meldpunt voor klachten over Vista hebben opgezet. Zie hier voor een uitgebreid bericht:

http://www.hccmagazine.nl...=home.showNieuws&id=51717

En van dit soort berichtjes zijn er tallozen, vooral in het Engels... Do i need to say more?

Ik ben bang dat dit topic de verkeerde kant opgaat. Zullen we maar weer ontopic gaan dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
GRAAG
Dus een ieder, vriendelijk verzoek:
graag ON-TOPIC blijven.

Jullie discussie kan nog zo eerlijk en terecht zijn, Ronald57 en ik hebben een probleem en proberen daar samen uit te komen. Suggesties die met het probleem te maken hebben, zijn welkom.
Ervaringen over Vista horen in een ander topic. (ik lijk wel een modje zo.. 8) )

Ronald, heb je al wat meer gehoord van Asus?
Op mijn mails reageren ze niet meer..
Mijn systeem is inmiddels wel redelijk stabiel, heb de laatste tijd geen BSOD meer gehad.
Durf overigens bijna niets te installeren ivm mogelijke probs..

Power 4 phone is (na lang zoeken) blijkbaar een telefoon emulatie terminal.
Heeft te maken met voip connecties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
IJzerboot schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:43:
Mijn systeem is inmiddels wel redelijk stabiel, heb de laatste tijd geen BSOD meer gehad.
Durf overigens bijna niets te installeren ivm mogelijke probs..
Zolang je niet alles wat los en vast zit download en installeert maar een beetje oplet of er een goede recente versie van $pakket is denk ik dat je daar weinig last van zal hebben.

Maar je hebt dus geen problemen meer sinds je al die ASUS supplied cruft eruit hebt gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
alt-92 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:53:
[...]
Zolang je niet alles wat los en vast zit download en installeert maar een beetje oplet of er een goede recente versie van $pakket is denk ik dat je daar weinig last van zal hebben.
Die opmerking doet zeer.. Erg makkelijk scoren met zo'n zin hoor.
Ik had in de TS toch gezegd dat alles met legale, gekochte en gelicenteerde software is gebeurd?
Van een officiele Mcafee 8.5.i (met de i van: geschikt voor Vista) mag ik toch wel verwachten dat ik geen problemen krijg. Net als mijn prachtige gekochte versie van Vista waarbij de Asus ondersteuning niet is zoals ik die van Asus verwacht.

Anyways. Anders ga ik zelf offtopic.
SInds ik power4phone eraf heb gegooid en Mcafee 8.5i heb vervangen door Mcafee internet suite 8.0 werkt het. Alcohol kan ik nog niet installeren, dat zorgt weer voor een BSOD.
Ik durf het nog lang niet stabiel te noemen.

[ Voor 4% gewijzigd door IJzerboot op 06-12-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
IJzerboot schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:39:
Ik had in de TS toch gezegd dat alles met legale, gekochte en gelicenteerde software is gebeurd?
suggereer ik van niet dan? :)
Van een officiele Mcafee 8.5.i (met de i van: geschikt voor Vista) mag ik toch wel verwachten dat ik geen problemen krijg.
Dat mag je inderdaad wel ja, alleen blijken in sommige combinaties er toch wel eens vervelende zaken voor te komen.
Met de 8.0 versies hebben wij bijvoorbeeld met bepaalde server-applicaties op het werk behoorlijk wat issues gehad in het begin.
Net als mijn prachtige gekochte versie van Vista waarbij de Asus ondersteuning niet is zoals ik die van Asus verwacht.
Maar zegt dat wat over het OS in kwestie, of de maker daarvan?
Er zit een behoorlijk verschil in support tussen OEM licenties (want daar is de fabrikant voor verantwoordelijk) of MS zelf (in het geval van een Retail of zakelijke licentievorm).
Helaas.
Anyways. Anders ga ik zelf offtopic.
SInds ik power4phone eraf heb gegooid en Mcafee 8.5i heb vervangen door Mcafee internet suite 8.0 werkt het. Alcohol kan ik nog niet installeren, dat zorgt weer voor een BSOD.
Ik durf het nog lang niet stabiel te noemen.
/flauw
Alcohol kun je ook beter niet installeren maar consumeren ;)

Maar als je Alcohol 120% bedoelt: weet je zeker dat je een versie hebt die onder Vista werkt?
Vooral in de eerste maanden dat Vista net uit was zijn daar regelmatig topics over geweest.
Bleek dat de oudere XP versie niet geschikt was omdat de SCSI emulatiedriver niet aangepast was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 01:45:
[...]

Ik had van jou verwacht dat je wel kon lezen ;) lees nog eens goed.
Er staat: Iedereen die IK KEN<------- en al eens met Vista heeft... staat er soms --> IEDEREEN DIE AL EENS MET VISTA HEEFT GEWERKT? Nee.

De reden dat ik zei dat je er misschien wel voor betaald werd is dat je zegt Bullshit, en komt met 'Het zou je sieren als...'. Nuanceer jezelf eens en bewijs eens het tegendeel voordat je op een post ingaat, indien iemand mijn verhaal niet begrijpt hoor ik dat vanzelf wel. Ik heb nog niemand horen zeggen (op jou na) dat Vista geen crap is? Nee, ook al weet ik wel dat er toch SOMMIGEN (Zeer laag percentage) geen problemen heeft met Vista en dat is dan ook uitzonderlijk. Ik ga mezelf echter niet herhalen. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel...
Wat XP betreft, daar hadden veel mensen ook inderdaad problemen mee op het begin. En dat is begrijpelijk, maar ik ben van mening dat Vista veel meer stennis heeft getrapt dan XP, en vooral als je gaat kijken naar de huidige klachten over Vista. Ze zullen niet zomaar een meldpunt voor klachten over Vista hebben opgezet. Zie hier voor een uitgebreid bericht:

http://www.hccmagazine.nl...=home.showNieuws&id=51717

En van dit soort berichtjes zijn er tallozen, vooral in het Engels... Do i need to say more?

Ik ben bang dat dit topic de verkeerde kant opgaat. Zullen we maar weer ontopic gaan dan?
Beste dat we weer ontopic gaan, maar toch moet me nog van het hart dat ik alt-92 tot nu toe de beste moderator vind die we al hebben gehad op GoT, en het volledig met hem eens ben (en nee, ik ben geen mod-slijmbal). Verder zijn er ook een HELE HOOP mensen die IK KEN, die Vista WEL een prima OS vinden en er totaal geen problemen mee ondervinden. Trouwens, als er een probleem is, is het toch een uitdaging om te zien hoe ver je PC kennis rijkt, en je het probleem niet zelf kan oplossen ? Bekijk het leven en Vista langs de positieve kant, trouwens, als MS geen OS meer maakt en er dus ook niet kan over geklaagd worden, ben je dan bij ??

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oeverloos gelul (sorry, modjes) over hoe stabiel Vista is; ik lees nog nergens dat user X of Y heeft geprobeerd om de displaydrivers in de exclusionlist van de virusscanner te plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2007 17:01 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 11:51
Sinds 7 maanden heb ik een Asus F3tc laptop met windows vista zonder ooit 1 blauw scherm gezien te hebben. Voorheen had ik Avira classic als virusscanner. Twee dagen geleden heb ik Mcafee erop gezet en sindsdien heb ik al 3x een blauw scherm gehad. Ik verwijder Mcafee maar weer want dit topic lezende zal Mcafee wel de oorzaak zijn. Ik draaide overigens de gratis McAfee versie van AOL: http://safety.aol.com/isc/BasicSecurity/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
heb inmiddels via een ander adres weer contact met Asus.
The saga continues!

• IJzerboot
Laatste nieuws:
Sorry for any inconvenience. For the incompatibility between Power4Phone and mcafee, we are trying to get the BSOD and analyze. I'm sorry that because all A7Sv laptops are bundled with windows vista, we can not provide the windows XP recovery CD due to the copyright problem. Sorry for any inconvenience.

Welcome to refer FAQ for ASUS products in ASUS website:

http://support.asus.com/faq/faq.aspx?SLanguage=en-us

If having any problems, please don't hesitate to let me know. Let's discuss this issue together.
Thank you for using ASUS products and enjoying ASUS services!

Deco
ASUS Customer Service Center (Shanghai , China)

Update van Deco:
Sorry, because your laptop is bundled with Santa Rosa, the Centrino IV, windows XP is not supported on this system for the moment, I'm sorry to tell you that.

IK benniet zo bekend met de verschillende processoren, maar als ik het goe begrijp werkt XP dus niet op de centrino 4. pfff..

[ Voor 19% gewijzigd door IJzerboot op 14-12-2007 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Blij dat ik dit topic heb gevonden.
Had precies hetzelfde probleem. Op de schone zo uit de doos gekomen laptop Mcafee gezet en toen begon de ellende. Kon gen pakket installeren, of het liep vast. Mcafee eraf en Power for Phone ook en probleem opgelost.

Allen bedankt voor de tips.
Pagina: 1