Toon posts:

audio/video gecaptured virtual dub.re-interlacing?synchroom?

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb:
- een standaard tvkaart van de aldi (zolid) doet het prima
- virtualdub1.7.6
- k-lite codecpack

situatie
ik capture video en audio. na verloop van tijd loopt de audio niet synchroom met de video. (video loopt voor). met avi chunk viewer zie je als je audio/video tegenover de tijd uitzet, dat stream 0 (audio) eerder afgelopen is/eerder ophoud in de file. Ik heb avi fix tools maar.... moeilijk. Heeft iemand hier ervaringen mee??? hoe krijg ik dit weer synchroom?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Probeer eens een ander programma, VeeDee is een erg mooi proggie, maar cappen is niet zijn sterkste punt. In de meeste videobewerking programma's zit wel een capture mogelijkheid. Dit is bv. wel een aardige http://www.avs4you.com/AVS-Capture-Wizard.aspx

Dat het geluid out of sync is kan vele oorzaken hebben, je moet wat meer info geven anders wordt het koffiedik kijken, geef bv. eens de codecs met bitrates ect van beeld en geluid van het gecapte bestand.
Om eens een gokje te doen denk ik dat je het geluid capt in een variablel bitrate en dat levert vaak problemen op. Om dat weer goed te krijgen: geluid rippen van het video bestand omvormen naar een constant bitrate, kijk of de time index van geluid en beeld gelijk is en weer samenvoegen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !