Toon posts:

[Samsung 245B] S-Panel en R-Panel

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag een 24 inch monitor kopen, ik ben uitgekomen op de samsung. Maar na wat lezen op internet kwam ik achter de S en R panels. Mijn vraag was nu weet iemand waar je 100% S-Panels kan krijgen (zijn namelijk beter). Ik heb bij pricewatch al diverse webshops gemaild. Hier aantal reacties op mijn mails:
Geachte heer, mevrouw,

Helaas is het voor ons niet mogelijk in ons volautomatisch magazijn na te gaan welke versie wij leveren.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Komplett Klantenservice
Geachte heer Hack,

Het is niet meer te zien welk panel er wordt gebruikt voor deze schermen. Wij kunnen deze ook niet op panel bestellen. Voorheen was op de buitendoos en op het scherm inderdaad zichtbaar welk panel het betrof, dit is tegenwoordig niet meer het geval. Wij openen de monitoren niet, wij houden de verzegeling intact met het oog op de garantie.

Daarnaast is het bij ons bekend dat ook niet meer op het scherm te zien is welk type panel het betreft. Het blijkt dat Samsung er zorg voor gedragen heeft dat dit op geen enkel manier meer zichtbaar is

Helaas kunnen wij u dan ook niet garanderen dat u een scherm ontvangt met daarin een S-Panel. Wij hebben de productspecificaties inmiddels aangepast, deze waren inderdaad niet geheel correct. Wij danken u hartelijk voor deze tip.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijf ik met vriendelijke groet,

Brenda Hellemons

PC Megastore
Ik heb nog naar meer bedrijven maar allemaal zo'n reactie als de eerste. Maar mijn vraag was dus waar kan je S-panels halen of waar is de meeste % kans. Of waar is een winkel waar je de doos kan zien voor je het koopt(dus niet online).

En mijn 2de vraag was of het waar is wat ze zeggen in de 2de mail lijkt me namelijk nogal sterk want het wordt altijd aangegeven. Ik heb btw al zoveel mogelijk gegoogled maar na uren zoeken nog steeds niks. Alvast bedankt voor de moeite.

Als je van tevoren niet weet of je een R of S panel krijgt, welk scherm moet ik dan nemen.(Of als je zegt dat voor het zelfde geld of wat meer een veel beter scherm krijgt.

Eisen:
-24 inch
-ongeveer zelfde prijsklasse
-goede prijskwalitieitverhouding

(heb hier ook veel over gegoogled maar ben er nog niet uit wat mijn 2de keuze zou zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 22:03 ]

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik ga waarschijnlijk voor de HP W2408H, wel e100 euro duurder, maar wat is het toch een mooi scherm! Dit scherm heeft een mooi glossy Panel waardoor de kleuren veel mooieer worden en je hebt geen problemen met het panelsoort. ik adviseer je even in dit topic te kijken: [TFT] Het nieuwe HP W-Serie topic Deel 1

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zal het even doornemen thx :D

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Ik zou kijken naar een LG L245WP, deze heeft namelijk geen TN-paneel , maar een P-MVA, dus nog betere kleuren en geen last van de kijkhoeken van een tn...

@Fnac.be kan je hem online bestellen voor 449euro, geen geld voor zo'n goede monitor.

http://www.fnac.be/nl/Cat...iaScherm&product=10086724

Er is hier op tweakers ook een topic met links enzo, die kan je ook bekijken...

Als je niet kijkt naar een euro meer, kan je kijken voor een BenQ FP241W, is naar het schijnt de beste 24" monitor die je kan kopen voor de prijs

http://www.trustedreviews...4in-Widescreen-Monitor/p1

Ik vind het persoonlijk het prijsverschil niet waard, en zou zelf lekker de LG nemen ;)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Tesla MY RWD '24

Verwijderd

Topicstarter
oke ook een goede reactie ik zal dit ook meteen even doornemen, die Hp zijn btw ook wel nice alleen ik vind de design nogal lelijk maarja smaken verschillen

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Wat de 2e winkel zegt is ook waar. Lees maar in het topic over 226bw etc.. Op de doos staat niet meer welk panel erin zit. Daarna stond het wel in de monitor (osd), maar later ook niet meer.

Maar als het goed is zijn alle panels nu gewoon S, dacht zoiets gelezen te hebben op het topic.
Pagina: 1