JVC TH-P3 speelt wel subs af van CD, niet van USB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 23:27
Sinds geruime tijd (+/- 1 jaar) heb ik een JVC TH-P3 setje. Leuk setje voor een nette prijs al zeg ik het zelf.

1 ding stoor ik me al geruime tijd aan:
Als ik een Divx (of globaal gezegd een .avi) met losse subs op een CD zet dan speelt de JVC 'm perfect (incl. subs) af.

Maar goed, het is makkelijker om even een .avi (incl. subs) op USB te zetten en dan af te spelen. Werkt prima, alleen geen subs.

Nu ben ik even gaan zoeken op Google met de volgende query opdrachten om te zien of er mogelijk iets van een firmware update zou zijn.
Deze opdracht geef me een aantal hoopvolle verwijzingen naar kieskeurig.nl, alleen ben ik daar niet veel wijzer van geworden.
De volgende opdracht bood voor zover ik kon zien ook weinig resultaat. Dit komt met name doordat subtitles, divx etc. regelmatig in de specs terugkomen. Alleen dus niet als ze vanaf USB gespeeld worden.

Vervolgens even rondgeneusd op de JVC site de contact pagina maar bekeken. Nummer gebeld, en mijn grootste angst was waarheid geworden: die lieve schat wist niet eens dat er bij een Divx losse subtitles konden staan.

De vraag: Weet iemand hoe ik op een JVC TH-P3 via USB een Divx (wat dus wel prima gaat) kan afspelen met subs (wat dus niet gaat :))
Thanks.. dacht dat ik 'm al in VID had gezet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TeeDee op 19-11-2007 21:37 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:22

voodooless

Sound is no voodoo!

Shop richting AUD -> VID :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 23:27
Ik zou hier toch een subtiele kick aan willen geven.

In de search kwam ik niet veel tegen, alleen dat de USB ingang mogelijk maar 2 bestanden zou zien. Het USB stickje volledig geformateerd (een keer NTFS en een keer FAT32) maar niks mocht baten.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored