Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:30
Beste mede Tweakers,

Ik heb op de logitech site dit toetsenbord gevonden http://www.logitech.com/i...n_3/devices/3616&cl=nl,nl

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4731.1.0.jpg

Omdat ik op zoek ben voor een toetsenbord voor me media center. En de 2 toetsenborden die er naar mijn weten beschikbaar zijn niet aan me eisen voldoen.

Microsoft media center toetsenbord (de muis werkt zeer slecht )
Trust media center toetsenbord (geloof niet dat trust degelijke procten maakt) wil ik niet princiepe kwestie.

Nou was ik al een keer op zoek geweest naar een toetsen bord met van die platte (al la Laptop toetsen ) maar dan wireless het zei een setje het zei een alles in een. Deze kon ik alleen vinden in een bluetooth set van Logitech genaamd Dinovo. Echter vind ik dit dan weer echter wat veel geld (link)

Nu heb ik dus dit toetsenbord gevonden en ben benieuwd of jullie misschien weten of hij alleen op de ps3 werkt of dat hij ook met een normale pc overweg kan. Het lijkt mij van wel maar zou het graag wel zeker willen weten voordat ik hem koop en er geen reet aan heb.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Volgens cnet werkt ie ook gewoon met Windows PC's en Macs
http://reviews.cnet.com/k...7-32319140.html?tag=txt.4

Het is tenslotte "gewoon" een draadloos toetsenbord waarvan ze roepen dat ie speciaal goed is voor de PS3, dus het zal wel werken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:22

d0s

sssst

had deze al gepost in het media center topic!

Idd, volgens cnet werkt ie gewoon op de pc.. perfect (en betaalbaar!) toetsenbord voor een mediacenter, ik ga hem ook halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
d0s schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:52:
had deze al gepost in het media center topic!

Idd, volgens cnet werkt ie gewoon op de pc.. perfect (en betaalbaar!) toetsenbord voor een mediacenter, ik ga hem ook halen! :)
Ow sorry had hem daar inderdaad nog niet gezocht maar vind het ook wel een handig appraat ga hem ook maar bestellen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

OK ik hoop dat er nog niemand de Logitech Mediaboard Pro voor de ps3 heeft besteld..

ik was in de veronderstelling dat hier ook een usb-dongle bijzat zoals bij het oudere model (cordless mediaboard non-pro) maar bij deze zit die er dus niet bij..

conclusie: ik zit nu met een ps3 toetsenbord die ik niet kan gebruiken met mn mediacenter vanwege het ontbreken van een USB-dongle

Zou het mogelijk zijn om met een eigen usb bluetooth dongle communicatie mogelijk te zijn? (mij lijkt het sterk maar het is het proberen waard, het toetsenbord is prachtig).. via google vind ik tal van SDK en programmeersoftware voro bluetooth devices maar daar heb ik geen kaas van gegeten.. via de windows help staat ook dat je 'gewoon' BT toetsenbordne kan toevoegen. Ook is het mogelijk om andere logitech apparaten met eigen usb-dongles werkend te krijgen, maargoed deze is speciaal gemaakt voor de ps3..

ik denk dat het theoretisch mogelijk moet zijn maargoed dan moet er maar net iemand zon programma schrijven..

als het niet mogelijk is ga ik toch maar voor de (minder mooie) non-pro..

[ Voor 4% gewijzigd door d0s op 09-12-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Let op dat er bij de Dinovo (bijna) altijd een muis zit, standaard is dit meestal een high-end lasermuis van Logitech, maar als er zo'n standaard flut dingetje bij zit heb je em al voor 39-49 euro (was ooit een aanbieding bij Office Centre of Mediamarkt).

• RricK
heb hem nu binnen het toetsenbord alleen er zit eigenlij khelemaal geen windows toets op het toetsenbord. weet iemand hoe ik bijvoorbeeld de menu knop kan programren dat dat de windows toets word gebruikte die toets eigenlijk best wel nog eens.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

control+ escape drukken?

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
ja dat is een optie maar ik bedoel meer de windows combinatie toetsen (windows+d win+e win+tab)

dat zijn wel wat dingen die ik mis. Echter heb ik al wel een programma gevonden key transformation. darmee kan ik het wel wijzigen maar dan moet ik wel het programma kopen. Maar het lijkt me dat ik het ook wel in het register kan aanpassen of dat er mischien een andere tool is waarmee hetzelfde bereikt kan worden. Want het programma kost 40 € dus dat is wel weer een beetje teveel van het goede voor een knop.

Maar als iemand nog een idee heeft dan hoor ik het wel en anders dan moet ik er maar mee leren leven. Bedankt voor je reactie verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Toch nog even een kickje want ik heb de oplossing zelf nog gevonden. Met deze freeware tool kan je je keyboard toetsen naar wens aanpassen. Dus mocht je je winodws knop missen kan je hiermee je hele layout van je keyboard veranderen naar jou smaak

http://webpages.charter.net/krumsick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:37

PnD

like in Pinda ^_^

Is het nou zeker dat dit keyboard werkt onder windows?
Moet je er nog opletten wat voor BT dongle je neemt?
Heb je speciale software nodig om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Doet het prima hier onder winxp. Gebruik gewoon de bijgeleverde software van de bluetooth adapter (Sitecom).

[ Voor 6% gewijzigd door Pred87 op 20-01-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:37

PnD

like in Pinda ^_^

Thanks, snap niet dat er zo weinig te vinden is op GoT over dit keyboard.
Lijkt me hét MCE keyboard, betaalbaar en met touchpad ipv zo een stickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:34
Ik heb de mijne net sinds gisteren binnen. Er zat idd geen usb dongle bij, ik moest ervoor ff speciaal naar de winkel :S

Wat mij opvalt is dat je de media toetsen niet goed kan wijzigen. Bijv. de 'rew' knop heeft dezelfde code als arrow left. Dus als ik de rew knop herprogrammeer naar volume verhogen, dan doet arrow left ook volume verhogen 8)7

Ik heb geen PS3, maar het lijkt mij dat de knoppen toch een andere code moeten hebben?1?!!? Hebben jullie ook nog geprobeerd de keys te mappen?

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
Het zijn eigenlijk helemaal geen extra buttons maar gewoon f1 f2 en dat soort toetsen dat is wel jammer maar ik heb gewoon mijn f1 toets doorgmapt aan de windows toets hiermee kan je dan zowel de f1 als de menu knop gebruiken als windows toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi RickK,

Ik heb het programma ook gedownload en gebruikt alleen werkt het niet zoals ik wil. Ik heb iets ontdekt met mijn toetsenbord. Ik heb de logitech mediaboard pro voor PS3. Als ik de knop << (terugspoelen) bovenaan mijn toetsenbord scan om er een andere functie aan te geven, dan krijg ik bv 519 te zien. en kan ik hem anders instellen. Maar mijn pijltjes knop naar links heeft het zelfde nummer (ook 519).
Dus als ik mijn << knop teach als terugspoelen, dan verandert mijn pijltje naar links ook. Dus in mediacenter kan ik dan mijn mnop naar links niet meer gebruiken.
Heb jij hier nog ervaring mee? of is het een hardware issue van mijn keyboard dat sommige toetsen dubbel uitgevoerd zijn?

Als vast bedankt.

Ruud
RricK schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:06:
Toch nog even een kickje want ik heb de oplossing zelf nog gevonden. Met deze freeware tool kan je je keyboard toetsen naar wens aanpassen. Dus mocht je je winodws knop missen kan je hiermee je hele layout van je keyboard veranderen naar jou smaak

http://webpages.charter.net/krumsick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde, ik heb hem sindskort ook aangeschaft, en die mediatoetsen zijn inderdaad gewoon dubbelgangers als het ware. Beetje jammer, die mediatoetsen zijn dus voor niks als je hem voor je (ht)pc wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kickje*

ik ben zelf ook op zoek naar een toetsenbord/muis combo voor mn htpc met mediaportal
nou lijkt mij de Logitech Cordless MediaBoard Pro wel het beste, alleen wat ik me afvraag, is of het toetsenbord automatisch in verbinding blijft met je pc (ook al je pc opnieuw opstart), want als ik iedere keer dat mn pc aan gaat eerst naar de pc moet lopen om mn draadloze toetsenbord te activeren heb ik er nog niks aan

ik weet wel van bv een DiNovo dat die automatisch connect, maar die bluetooth adapter is ook speciaal voor dat toetsenbord gemaakt, is dit dan ook mogelijk met een willekeurige usb-bluetooth dongle en de Logitech Cordless MediaBoard Pro?

alvast reuze bedankt, ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 15:35:
*kickje*

ik ben zelf ook op zoek naar een toetsenbord/muis combo voor mn htpc met mediaportal
nou lijkt mij de Logitech Cordless MediaBoard Pro wel het beste, alleen wat ik me afvraag, is of het toetsenbord automatisch in verbinding blijft met je pc (ook al je pc opnieuw opstart), want als ik iedere keer dat mn pc aan gaat eerst naar de pc moet lopen om mn draadloze toetsenbord te activeren heb ik er nog niks aan

ik weet wel van bv een DiNovo dat die automatisch connect, maar die bluetooth adapter is ook speciaal voor dat toetsenbord gemaakt, is dit dan ook mogelijk met een willekeurige usb-bluetooth dongle en de Logitech Cordless MediaBoard Pro?

alvast reuze bedankt, ik kom er niet uit
Ik heb hem nu een jaartje in gebruik, toetsenbord aanzetten is voldoende als hij eenmaal gepaired is met je HTPC.. wat jij wil werkt dus gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah super, helemaal top!

bedankt voor je antwoord, ik ga hem meteen maar bestellen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke drivers ik hiervoor moet downloaden? Ik krijg hem niet aan de praat op Vista 64 bit voor mijn mediacenter...

Via onderstaande link heb ik al een aantal drivers geprobeerd maar helaas zonder succes..

http://www.sitecom.com/dr...?groupid=10&productid=361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:00:
Kan iemand mij vertellen welke drivers ik hiervoor moet downloaden? Ik krijg hem niet aan de praat op Vista 64 bit voor mijn mediacenter...

Via onderstaande link heb ik al een aantal drivers geprobeerd maar helaas zonder succes..

http://www.sitecom.com/dr...?groupid=10&productid=361
Dat ligt er natuurlijk aan welke dongle je hebt, maar in principe zouden mits je bluetooth device geinstalleerd word (vaak door Vista zelf al) je HID drivers automatisch geinstalleerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Kleine schop, heb vandaag dit keyboard ook binnengekregen. Tot mijn verbazing werkte hij vrijwel direct -- ik heb op XP SP2 een MyCom BT dongle (met Widcomm drivers, v5), kon hem meteen vinden en Widcomm maakte voor mij een key die ik op het toetsenbord in kon toetsen.

Logischerwijs werkt hij niet voordat Windows gestart is (enigszins annoying omdat op het moment mijn CMOS batterijtje dood is, en ik dus iedere boot op F1 moet drukken; daar heb ik dus nog een reservekeyboard voor). Gelukkig werkt hij wél bij inloggen (als je heel even wacht tot de BT stack gestart is).

Wat me opviel is dat het trackpad een paar mm diep in het toetsenbord ligt (dat zie je niet goed op de foto's), wat het gebruik wat minder soepel maakt dan bijv. de trackpad van veel laptops. De muistoetsen linksonder leken me eerst onzin, maar als je op de bank zit met het keyboard op schoot zijn ze handig -- met linkerhand klikken en rechts wijzen, dan ligt het toetsenbord wat stabieler op schoot :)

Jammer dat de mediakeys niet te remappen zijn, maar dat overleef ik wel :)

Annoying is overigens dat ik een UK keyboard heb gekregen ipv US. Maar dat laat ik ook maar zo.

@ Rogier54321: in Vista heeft Microsoft de BT stack uitgebreid en "pluggable" gemaakt. Dat betekent dat Vista drivers nodig heeft voor BT apparaten, er is alleen afaik vrijwel geen fabrikant die die ook levert :(

Een oplossing is om niet de Vista stack, maar een third party stack te gebruiken, die ondersteunen alle verschillende profiles meestal al vanuit hun eigen driver. Ook zou je mogelijkerwijs meer geluk kunnen hebben met het Wireless Option Pack for Vista, dat gaat in Vista SP2 zitten maar is met wat Googelen ook los te vinden. Sinds ik die op m'n laptop heb werkt m'n SonyEricsson headset eindelijk gewoon met de Vista stack :) Met de Mediaboard heb ik dat nog niet geprobeerd, want die hangt aan de HTPC (op XP SP2 zoals gezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of dit te gebruiken is voor de ps3 EN de PC.
Of is het alleen mogelijk om hem te pairen met alleen de PS3 of alleen de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik heb het zelf niet geprobeerd op de PC, maar waarom zou hij niet op beide kunnen pairen? Dat apparaat onthoud niks voor zover ik het begrijp.
Of bedoel je tegelijkertijd? Dat kan natuurlijk niet.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomac
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-08 13:07
Ik ben een Media Center PC-tje aan het inrichten met Ubuntu en XBMC. Dit lijkt mij wel een leuk toetsenbord, maar ik twijfel of dit onder Ubuntu gaat werken. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Jomac schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:07:
Ik ben een Media Center PC-tje aan het inrichten met Ubuntu en XBMC. Dit lijkt mij wel een leuk toetsenbord, maar ik twijfel of dit onder Ubuntu gaat werken. Iemand hier ervaring mee?
Ondersteund Ubuntu HID-devices? zo ja, dan lijkt het mij te werken.. (het tobo word als HID compatible tobo herkend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Hahaha, het zou wel erg triest gesteld zijn als Ubuntu geen HID devices zou ondersteunen. Het gaat dus wel werken. Ik heb de mijne aan iemand verkocht die hem ook met een Linux media pc gebruikt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 11:19
Ik heb het toetsenbord nu ook een paar dagen in gebruik maar heb toch wat pairingproblems samen met Windows 7 64bit.

In eerste instantie werkt hij perfect, echt ideaal voor mijn htpc. Alleen zonnet werkte hij nietmeer nadat ik mijn pc een tijdje niet had gebruikt. Ik wilde hem weer gebruiken maar hij deed niets.

Het lampje van het keyboard knipperde wel als ik wat deed. Een kwatiertje later deed hij het gewoon weer, en nu wil hij weer niet werken.

Opties:
a)batterijen op (welke melding geeft hij dan)
b)brakke bluetooth dongle.

Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Als de batterijen op zijn -- of hij net wat buiten het bereik van de dongle zit -- wordt hij langzamerhand gewoon steeds lastiger in verbinding te houden, dus daar krijg je niet echt een hele duidelijke melding van. Ff verse batterijen proberen en dan merk je snel genoeg of dat het is, zorgen dat je goed in bereik zit ook (<2m en zonder andere apparaten, metaal, meubilair etc. er tussen).

Ik heb hetzelfde probleem overigens ook wel eens op redelijk random momenten. (En wel makkelijk reproduceerbaar: als ik met RDP op de HTPC heb zitten werken klapt de pairing er ook uit.) Ik haal dan gewoon even de dongle er uit, wacht tot Win dat doorheeft, en plug hem weer in. Meestal maakt hij dan meteen weer verbinding. Maar, let wel, dat is op XP/32bit met Widcomm stack ;) Iig het proberen waard though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 11:19
Ik denk dat de batterijen op waren. Heb van die mooie oplaadbare batterijen, maar lijken toch niet zo heel sterk te zijn (wel van die GP 2700 dingen). Ook moet ik nog wennen aan dat schuifknopje om hem uit te zetten (lees: dit vergeet ik te doen).

Iig ik heb het keyboard nu weer aan de praat, maar hem wel weer opnieuw aanmelden. Moeten jullie dit ook nadat jullie de batterijen vervangen hebben? (zoeken via bluetooth en password op keyboard invoeren).

[ Voor 11% gewijzigd door Wizzing op 08-02-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 13:55
Hallo, ik gebruik dit keyboard al een jaar naar tevredenheid.

Ik heb alleen een paar vragen.

- Hoe kan ik in het bios komen met dit keyboard?
- Hoe kan ik dit keyboard gebruiken in een multiboot omgeving (windows vista en windows 7)

iemand een oplossing?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Wizzing schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:47:
Ik denk dat de batterijen op waren. Heb van die mooie oplaadbare batterijen, maar lijken toch niet zo heel sterk te zijn (wel van die GP 2700 dingen). Ook moet ik nog wennen aan dat schuifknopje om hem uit te zetten (lees: dit vergeet ik te doen).
Ik kwam er gisteren achter dat hij wél aangeeft of de batterijen leeg zijn: dan gaat het batterijlampje knipperen 8)7 (duh, utfs en zo :P)
Iig ik heb het keyboard nu weer aan de praat, maar hem wel weer opnieuw aanmelden. Moeten jullie dit ook nadat jullie de batterijen vervangen hebben? (zoeken via bluetooth en password op keyboard invoeren).
Hoefde bij mij gisteren niet. Maar af en toe raken ze elkaar kwijt, batterijen verwisselen is daar een goed moment voor ;)
CypherMK schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:29:
- Hoe kan ik in het bios komen met dit keyboard?
- Hoe kan ik dit keyboard gebruiken in een multiboot omgeving (windows vista en windows 7)
Dan moet je BT dongle zich gedragen als standaard HID tijdens POST, en dat doen de meeste afaik niet. Heb wel gelezen over iemand die het met een MS BT keyboard gewoon lukte ("enable legacy usb ..." aanzetten in BIOS, though) en iemand anders die dat bij multiboot kon doen (pas toen hij in beide windows de BT geinstalleerd had).

De gebruikelijke oplossing is er een "gewoon" toetsenbord voor gebruiken ;) Ik heb zelf een oud Logitech wireless keyboard in de kast staan voor dat soort momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Nu ken ik niet de laatste hardware etc, maar je kunt er vanuit gaan dat geen enkel moederbord Bluetooth ondersteunt tijdens de opstart / BIOS fase. Net als een aantal jaar terug had je dat met USB toetsenborden, waarbij het niet lukte om de BIOS in te komen, omdat de BIOS / opstartfase geen USB ondersteuning had.
Dat ligt dus aan de BIOS. Voor het tweede punt geldt eigenlijk hetzelfde. Er is dan een bootloader die je laat kiezen tussen verschillende OS-en, deze software zal ook geen bluetooth ondersteunen. Oftewel, het gaat allebei niet lukken met dit bluetooth toetsenbord.

Edit: oh beetje laat, hierboven is dus ook al het antwoord gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door !null op 07-03-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
Wat jammer nou. Ik heb natuurlijk wel een oud toetsenbord liggen voor deze situaties.

Maar bij multiboot had ik wel verwacht dat ik in vista en in 7 dit keyboard kan gebruiken. Dus niet bij dat bootmenu bij het opstarten.

Ik zal eens wat gaan klooien. Wie weet!

Thx

[ Voor 9% gewijzigd door CypherMK op 07-03-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Oh maar je kan het ook wel in Vista en Windows 7 gebruiken, alleen niet tijdens het menu van welk OS je wilt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
!null schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:31:
Oh maar je kan het ook wel in Vista en Windows 7 gebruiken, alleen niet tijdens het menu van welk OS je wilt kiezen.
Dat dacht ik al! Ik heb nog niet alles geprobeerd, maar ik heb nu dit keyboard in vista gepaird. En windows 7 ziet ie um wel maar kan ie um niet verbinden. Tenzij ik op die reset knop duw, dan wel.

Moet ik um pairen met of zonder code? Of zijn er nog meer dingen waarop ik moet letten?

P.s.: met easybcd kun je makkelijk switchen tussen de OS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Bij mij werkt dit toetsenbord echt voor geen meter.... Hij reageert traag - als ik typ, dan komen de letters pas tevoorschijn als ik de muis beweeg - en het duurt heel lang voordat windows hem ziet. Zelfs als ik voor de bluetooth adapter zit. De ene keer werkt hij ineens wel goed en de andere keer weer zo traag als wat :/

Aangezien er geen drivers voor zijn is mijn vraag: wat moet ik doen om het knap werkend te krijgen?

Ik maak gebruikt van de Belkin Mini Bluetooth Adapter

[ Voor 14% gewijzigd door AOC op 08-03-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

^^ Klinkt toch als interferentie. Andere dongel gebruiken? Of deze eens aan een USB (verleng-)kabeltje hangen, zodat je hem wat verder van de PC af hebt?
CypherMK schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:46:
Dat dacht ik al! Ik heb nog niet alles geprobeerd, maar ik heb nu dit keyboard in vista gepaird. En windows 7 ziet ie um wel maar kan ie um niet verbinden. Tenzij ik op die reset knop duw, dan wel.

Moet ik um pairen met of zonder code? Of zijn er nog meer dingen waarop ik moet letten?
Oh, je bedoelt dat hij meteen gepaired is in zowel Vista als Win7. Weet ik niet precies -- aangezien mijn HTPC nog gewoon XP draait, en met XP kan het sowieso niet (die eist een code). Maar als je zowel in Vista als Win7 zonder code/security kunt pairen, zou hij het in allebei moeten doen.
!null schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:07:
Nu ken ik niet de laatste hardware etc, maar je kunt er vanuit gaan dat geen enkel moederbord Bluetooth ondersteunt tijdens de opstart / BIOS fase.
Dat klopt wel, maar bijv. de MS en Logitech dongels kunnen zich gedragen als USB keyboard/muis, óf als standaard BT. Ik vermoed dat ze in de USB emulatie alleen werken met het keyboard waar je ze bij koopt, though. Maar die keyboard + dongel combo's werken dus wel in BIOS en bij booten.
Pagina: 1