Systeemeigenschappen Systeem info veranderen

Pagina: 1
Acties:

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-04 09:34
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen op deze manier maar op Google kon ik na een hele tijd ( 45 min ) niets vinden hierover. Misschien dat ik niet de juiste zoekwoorden heb gebruikt in Google maar ik kon het niet vinden.

Ik wil graag de Systeem info zoals op dit plaatje ( wat rood omcirkeld is ) veranderen:

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/5569/sysyv3.jpg

Ik heb al via Resource Hacker geprobeerd maar daar kon ik geen file voor vinden waarin dat staat. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

[ Voor 4% gewijzigd door speeder1988 op 19-11-2007 21:39 ]

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik weet dat het kan maar hoe... ik zal even opzoeken, ik heb het hier ergens wel staan, even tussendoor waarom ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Google:
http://www.google.nl/sear...tion%22&btnG=Zoeken&meta=

Genoeg hits met juiste zoekterm ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-04 09:34
Sjoerd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:17:
Ik weet dat het kan maar hoe... ik zal even opzoeken, ik heb het hier ergens wel staan, even tussendoor waarom ;)
Eerlijk gezegd omdat het dan ook heel leuk staat. Ja klinkt beetje raar maar staat leuk inderdaad. Vooral omdat het handig is als het bijvoorbeeld via de register gaat dat ik dan via een script dat makkelijk kan veranderen. Maar ook als het via een programma zou moeten :p

Verwijderd

ajb

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

Ik kan er eventueel een programmaatje voor schrijven, maar dat gaat je geld kosten >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 16:03 ]

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:01:
ajb

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

Ik kan er eventueel een programmaatje voor schrijven, maar dat gaat je geld kosten >:)
Vraag dan een hoog bedrag per minuut, een batchscript heb je in 5 min. af ;)

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Pagina: 1