Toon posts:

HP PSC 2210 print en scant niet

Pagina: 1
Acties:
  • 808 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

stuurprogramma: Windows XP

ik print al geruime tijd met de HP PSC 2210 zonder problemen.

Sinds enkele dagen kan ik niet meer scannen en printen. Dus ik heb de driver meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar hij blijft dezelfde fouten aangeven.
Bij printen: Fout
Bij Scannen: De aangevraagde functie kan niet worden uitgevoert omdat een ander apparaat het programma al gebruikt.

bij configuratiescherm-->printers en faxapparaten staan de volgende printers:
-fax
-microsoft office document image writer
-hp psc 2200 series

iemand enig idee?

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik heb dezelfde printer en hier werkt 'ie ook niet optimaal (hij staat geloof ik twee keer geinstalleerd en hij neemt heel veel resources in).

In jouw geval zou ik alles eerst goed deinstalleren: de usb-kabel eruit, alle drivers van je pc af gooien en opnieuw opstarten. Dan kijken of alles ook echt weg is en als dat zo is helemaal opnieuw beginnen: eerst de drivers installeren, op het moment dat hij zegt dat je je usb-kabel mag aansluiten dat doen en zo de installatie afmaken. Ik denk dat het op die manier moet lukken.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan, net zelfs nog een keer. maar hij doet het nog steeds niet :|
wat mij wel opvalt is dat hij een bestand wat hij mot printen niet volledig laad..maar slechts een deel ervan. B.V. 35.3 kb van de 70.7 kb...

iemand ideeen?

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:11
Probeer eens met de software die je hier kan vinden.
Als je die installeert vind je in de map C:\temp\HPWebrelease\UTIL\CCC een aantal uninstallers, je kan UNINSTALL_L1.BAT gebruiken voor communicatie problemen, en UNINSTALL_L4.BAT voor het compleet opruimen van de achtergebleven software.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet