Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SkyLar-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:05
Ik zoek de personeelsevolutie (personeel op het einde van het jaar) bij amd gedurende de laatste 5 jaar.
Weet iemand hier misschien een goede site voor?

Ik heb op de site van AMD de cijfers voor 2006 en 2005 al gevonden, maar verder terug stond er niks. Wel vage cijfer, zoals: approximitly 7000 employees, maar daar ben ik niks mee :'(
Ik heb ook op google finance gezocht en yahoo finance, maar het kan zijn dat ik ze daar over het hoofd heb gezien.

greets, en thx op voorrand

(ik hoop dat dit het juiste sub-forum is)

[ Voor 11% gewijzigd door SkyLar- op 19-11-2007 19:47 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur: vraag het ze :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:51
Algemene tip: zoek de jaarverslagen op of de verslagen die het bedrijf inlevert bij de SEC (zgn SEC filings). Naast de financiele cijfers is ook vaak het aantal personeelsleden wel te vinden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Dat kan trouwens ook digitaal: http://finance.yahoo.com/ noemt nu 16.500 werknemers. Pak de URL, gooi 'em in de Wayback machine en je ziet het aantal in 200x.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SkyLar-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:05
Rukapul schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:45:
Algemene tip: zoek de jaarverslagen op of de verslagen die het bedrijf inlevert bij de SEC (zgn SEC filings). Naast de financiele cijfers is ook vaak het aantal personeelsleden wel te vinden.
nvm ik heb het gevonden

bedankt voor de hulp

[ Voor 28% gewijzigd door SkyLar- op 19-11-2007 20:02 ]