Toon posts:

Windows Mobile of Symbian software?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik zie dat er bij smartphones windows mobile en symbian softwares zijn geinstalleerd maar wat ik mij nu eigenlijk afvraag of er veel of weinig verschillen zijn tussen deze 2 softwares??? zo ja, wat zijn de voor en nadelen en welkeen is volgens jullie het beste en waarom?

alvast met vriendelijke groeten

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welkom op GoT (althans, dit is je eerste post).

Je post staat in de verkeerde categorie; beide draaien niet op computers, maar op telefoons.

Het verschil zit hem in het besturingsysteem, op Windows Mobile kan je enkel software installeren die voor Windows Mobile zijn, en dat is ook zo met Symbian telefoons.

Je stelt overigens je vraag verkeerd (in mijn ogen dan), want waar wil je je telefoon voor gebruiken, aan de hand daarvan kies je een telefoon met het besturingsysteem.

Het antwoord op de vraag of iets nu het beste is, is iets wat een ander voor jouw niet kan beantwoorden. Jij hebt eisen, en daarvoor moet je iets kiezen wat daarbij aansluit.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde eigenlijk vragen welke het meeste gebruikt wordt..

Verwijderd

Zoals RaZ al zei; wat wil je doen met je telefoon (behalve bellen) ?, mijn ervaring is dat al die toeters en bellen heel leuk zijn maar na verloop van tijd het enige wat nog boeit is de kalender en de mogelijkheden van het telefoonboek (bv pasfoto's & individuele ringtones).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 11:35 ]