Office 2007 Licentie, 2003 installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -LS-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49

-LS-

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Allen,

Nu sinds een maand Office 2007 Small Business. Ik word er helemaal krenkjorem van en kan er maar niet aan wennen en heb besloten weer terug te gaan naar 2003. Is het toegestaan met een 2007 licentie, 2003 te installeren?

Gaat om een zakelijk PC, heb van zowel 2003 als 2007 de CD's liggen, alleen geen licentie over van 2003, wel een 2007. Ben bereid die 2007 om te ruilen voor een 2003.

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Nee,
Anders zullen mensen die 2003 bezitten ook kunnen overschakelen naar 2007.

Als het echt niet anders kan.....

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:05
Dat is niet helemaal waar. Voor zover ik weet is het bijvoorbeeld toegestaan om XP te installeren als je een Vista licentie hebt, maar andersom is niet toegestaan. Dit geldt geloof ik wel alleen onder bepaalde voorwaarden.

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Het is waar dat Microsoft geen WGA meer controleerd op XP, maar dit hoeft niet te betekenen dat ze de optie om van een Vista licentie--> naar XP (*knip* je staat niet op de markt in 's-Hertogenbosch 8)7 nu ben ik vergeten watik wou typen, typ later wel xD)

eerst denken, dan typen?

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 20-11-2007 13:12 . Reden: microsoft verbasteringen zijn zo afgezaagd ]

Als het echt niet anders kan.....

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:02

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie http://www.experts-exchan...MS_Office/Q_22611649.html
As I understand it, only Volume License Keys include Downgrade versions, so no, it won't be legal.
As Leew says only volume licenicing allow you to downgrade and use licences from a newer product to be used with an old version. Even then you have to use the correct product key. The product key from Office 2007 cannot be used with Office 2003.

Wauw, een sig!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Downgrades van Vista naar XP gaan niet met je licentie van Vista; maar moet door Microsoft omgeruild worden. Downgrades van Office 2k7 naar 2k3 zijn mij onbekend.
Waarom niet "gewoon" wennen aan 2007? Alle Microsoft producten gaan naar die interface; ooit zul je er aan moeten geloven...
(insert vendor-lock-in-gewauwel)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 10:40
Je hebt een tooltje dat je office 2007 kunt omzetten naar een 2003 interface. Dan heb je dus gewoon 2007 alleen de knoppen zijn verandert naar een 2003 indeling. Dat is mischien wat voor jou, omdat ik denk dat jij gek wordt van de interface en niet van de functies enzo.

http://labnol.blogspot.co...007-ribbon-interface.html

[ Voor 31% gewijzigd door martijn00 op 20-11-2007 12:38 . Reden: linkje ingevoegd naar site ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

en de hamvraag is waarom je niet even Microsoft belt?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• -LS-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:49

-LS-

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Swaptor schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:30:
Waarom niet "gewoon" wennen aan 2007? Alle Microsoft producten gaan naar die interface; ooit zul je er aan moeten geloven...
(insert vendor-lock-in-gewauwel)
Dat wennen ben ik druk mee bezig, maar soms moeten dingen gewoon af en zou je willen even over te kunnen schakelen naar een versie waar je na vele jaren werken, helemaal aan gewend bent. Heb niet altijd de tijd om maar te zoeken naar functies of instellingen waar je niet eerder problemen mee hebt gehad.

Was een ietwat impulsieve actie om het topic aan te maken, maar na het "proberen wennen" van gisteren, was de spreekwoordelijke druppel in de emmer gevallen en dan bellen met de op dat moment voor mij "grote boze wolf" ....... geen goed idee.

Maar de antwoorden zijn duidelijk, helaas, maar goed, ook aan de voorgaande Office versie heb ik kunnen wennen, al was dat toen niet met deadlines die gehaald moeten worden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ChevyVanDude schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:23:

Het is waar dat [Mbr]Microsoft[/] geen WGA meer controleerd op XP, maar dit hoeft niet te betekenen dat ze de optie om van een Vista licentie--> naar XP ([mbr]*knip* je staat niet op de markt in 's-Hertogenbosch 8)7[/] nu ben ik vergeten watik wou typen, typ later wel xD)

[mbr] eerst denken, dan typen?[/]
He? :? Zijn ze daar mee gestopt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1