ADSL snelheden omhoog?

Pagina: 1
Acties:

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:26
Momenteel zit ik bij Planet met mijn ADSL abonnement. Ik heb ADSL Standard (3 mb/512 kb).
Nu zat ik net even op de site van Orange te kijken. Ik deed daar de postcode check, en toen stond er het volgende:
Extra snel internetten. De snelheid is nu 4 Mbit/s maar wordt in november 2007 verhoogd naar 8 Mbit/s!
En dat voor maar 19,95 euro.

Deze maand gaan dus de snelheden hier omhoog voor mensen met een Orange abonnement. Normaal gesproken gaan toch alle providers dan omhoog met de snelheid omdat ADSL via het KPN netwerk loopt. Of heb ik dat mis?

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 17:13

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-11 07:46
De aanstaande verhoging is alleen voor Orange klanten, is al vaker besproken op GoT en zie link in de vorige post..

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:26
Dennis-L schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:48:
De aanstaande verhoging is alleen voor Orange klanten, is al vaker besproken op GoT en zie link in de vorige post..
Ok, maar dat is toch eigenlijk vreemd?
Als de centrale van ADSL naar ADSL 2 gaat dan kunnen alle providers dat toch aan gaan bieden?

Verwijderd

Moet je ze even bellen en het daar vragen

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:55:
Bel ze dan allemaal, zijn je mede GoT vriendjes ook blij !

;)

Eerst het probleem, dan de oplossing

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Moreno schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:51:
[...]

Als de centrale van ADSL naar ADSL 2 gaat dan kunnen alle providers dat toch aan gaan bieden?
Elke telco heeft zijn eigen apparatuur. Waar KPN ADSL2+ aanbiedt (vrijwel overal), kan het best zo zijn dat BBned/orange/tele2/versatel alleen ADSL1 kunnen leveren. Wl is het zo dat als BBned ADSL2+ heeft, alle providers die via BBned ADSL leveren dan ADSL2+ kunnen leveren...

I'm not as think as you stoned I am

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40

Sa1

site is wel heel verouderd hor. Site geniet ook een zeer oude database, mijn nieuwe adres staat er niet eens in, terwijl deze wel in alle andere databases staat.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Moreno schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:51:
[...]
Ik vind er niks vreemds aan?
Deze verhoging heeft niks te maken met de omzetting van ADSL naar ADSL2 denk ik.
Orange neemt een dienst af van KPN en verkoopt dit aan hun klanten. Orange heeft besloten om de snelheid te verhogen, meer niet.
KPN klanten hebben er niks mee te maken lijkt mij dus.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:55:
Planet gaat niet omhoog werd mij verteld, en ik heb daar inmiddels opgezegd, prijs kwaliteit verhouding is erg slecht ivht Telfort/Alice e.d, en dat heb ik ook gezegd als reden van opzegging

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Prijs kwaliteit verhouding erg slecht bij Planet? Juist niet. Ik vind Planet een van de betere providers. Ik gebruik het nu al zo'n 5 jaar en ik heb echt nog nooit problemen gehad met het internet. Daar betaal ik graag wat extra centjes voor.

Uiteindelijk zullen alle providers wel weer mee stappen. Het is gewoon een kwestie van geduld. Zo gaat het toch altijd.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:52
Even tussendoor als ik mag,
Ik heb xs4all, in me router staat 6mbit maar ze adverteren met 8mbit. Ik heb altijd volle snelheid gehaald uit me lijn. Na router resetten geeft hij nog steeds geen 8mbit aan. Foutje van xs4all en maar even bellen? Zonde om die 2mbit te laten liggen.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Neefdave schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:29:
Even tussendoor als ik mag,
Ik heb xs4all, in me router staat 6mbit maar ze adverteren met 8mbit. Ik heb altijd volle snelheid gehaald uit me lijn. Na router resetten geeft hij nog steeds geen 8mbit aan. Foutje van xs4all en maar even bellen? Zonde om die 2mbit te laten liggen.
offtopic:
kijk ff in het xs4all only topic, daar staat waarom jij een lagere snelheid haalt.

PSN: djmurcielago

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:16:
Prijs kwaliteit verhouding erg slecht bij Planet? Juist niet. Ik vind Planet een van de betere providers. Ik gebruik het nu al zo'n 5 jaar en ik heb echt nog nooit problemen gehad met het internet. Daar betaal ik graag wat extra centjes voor.

Uiteindelijk zullen alle providers wel weer mee stappen. Het is gewoon een kwestie van geduld. Zo gaat het toch altijd.
Ik vind 55 euro voor een 6mb abbo nou niet echt goedkoop, als je dat bij telfort/alice/oid voor de helft kan krijgen vind ik dat wel de moeite van het overstappen waard en planet heeft nou niet echt aangegeven dat ze meegaan in de upgrades, en als ze dat wel hadden gedaan had ik wel bij ze gebleven want in principe ben ik wel tevreden

Elect a clown, expect a circus.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:52
Het zelfde geld vor XS4all, 54 euro voor 6mbit. Denk dat ik ook maar ga overstappen naar telfort.

[ Voor 4% gewijzigd door Deef_K op 19-11-2007 16:52 ]

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Moreno schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:44:
Momenteel zit ik bij Planet met mijn ADSL abonnement. Ik heb ADSL Standard (3 mb/512 kb).
Nu zat ik net even op de site van Orange te kijken. Ik deed daar de postcode check, en toen stond er het volgende:

[...]

En dat voor maar 19,95 euro.

Deze maand gaan dus de snelheden hier omhoog voor mensen met een Orange abonnement. Normaal gesproken gaan toch alle providers dan omhoog met de snelheid omdat ADSL via het KPN netwerk loopt. Of heb ik dat mis?
Ik heb van speedlinq een brief gehad dat ons abbo van 5 naar 8Mbit wordt geupgrade, dus er zijn meer providers die iets doen deze winter.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Neefdave schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:51:
Het zelfde geld vor XS4all, 54 euro voor 6mbit. Denk dat ik ook maar ga overstappen naar telfort.
Ben ook net overgestapt van het veel te dure xs4all en KPN Zeker geen spijt! :9
29,95 met bellen..... 19,95 zonder bellen 20mb lijntje ;) 15mb over en 1900 m van de centrale _/-\o_
Alles verliep vlekkeloos (behalve dat xs4all teveel tijd rekt/extra maand betalen)

[ Voor 11% gewijzigd door AUijtdehaag op 19-11-2007 19:51 ]

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Pagina: 1