Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke versterker en kabels?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:51
Ik ga binnenkort een feestje geven, alleen heb ik al boxen alleen weet ik niet welke versterker en kabels erop aangesloten moeten worden. Het zijn hele grote lange boxen, wel meer dan een meter hoog.
Verder staat er alleen op dat het 16 Ohm is, en niet hoeveel watt de speakers zijn.
Verder weet ik ook niet wlke kabels ik nodig heb.. Op die speakers zit namelijk 2 van die 6,3 mm jack inputs per speaker...Moet ik dan zo'n kabel hebben van 6,3 mm jack to RCA? Of..?

Nu is mijn vraag wat voor kabels ik moet gebruiken en wat voor versterker ik moet gebruiken.. Hoeveel Ohm en watt...

_/-\o_

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ook geen merk/type te vinden?
fotootje misschien?

Money for nothin' and your chicks for free

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28

lier

MikroTik nerd

Tja...wat denk je zelf !?

Als jij het al niet weet (en de speakers staan bij jou), hoe kunnen we hier dan een antwoord op geven ?

Inderdaad, post even alles wat je kan van de speakers, misschien dat iemand ze herkent.

En de kabel...gebruik gewoon speakerkabel en plaats daar een 6,3 mm jack op.

Wat trouwens spannend kan zijn...zijn het 100 V luidsprekers...?

[ Voor 24% gewijzigd door lier op 19-11-2007 15:25 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:51
Oke is goed. Ze staan nu niet bij me thuis dus ik zal z.s.m. die informatie opvragen zoals merk enzo. Als ik binnenkort weer ga kijken bij die boxen waar moet ik dan allemaal op letten en naar kijken? Want ik weet niet welke info nodig is zeg maar.

@lier: geen idee of het 100V luidsprekers zijn. Enigste wat ik weet is dat ze 16 ohm zijn per box.

[ Voor 59% gewijzigd door dbzokphp op 19-11-2007 15:31 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste: Wat heb je zelf al gezocht? Ik kan me niet voorstellen dat het hele Internet gespeend is van iedere informatie over het correct aansluiten van boxen. Ten tweede kunnen we niets met je vraag: je geeft veel te weinig info over je apparatuur: als je alleen weet dat je boxen 'groot' zijn, denk ik dat je je vraag beter hier kan stellen: de kristallen-bollen-ratio is daar wat hoger dan hier.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.