Heb wat nieuwe componenten aangeschaft, waaronder een nieuw moederbord, en probeer nu Win2000 te installeren, maar dit wil niet lukken! Zodra de installatie begint met het kopieeren van bestanden krijg ik foutmeldingen over het ontbreken van bestanden of het hebben van corrupte bestanden, zowel bij win2000 als bij win98.
Bij de installaties heb ik alle kaarten uit het systeem verwijderd, muv van de grafische kaart. Ook heb ik ander geheugen geprobeerd, een andere harde schijf erin gezet, een nieuwe voeding gekocht, maar niets mocht baten.
Mijn systeemconfiguratie:
- ASUS A7V Mobo, rev. 1.02, Bios 1004D (heb verschillende geprobeerd)
- AMD Duron 600 (normaal op 900 geklokt, op 600 tijdens installatie)
- 256MB 100Mhz geheugen (verschillende reepjes getest)
- Quantum 13G HD, tevens andere Quantum geprobeerd.
- AOpen HQ08 kast + voeding
- ASUS GFMX 7100, tevens andere (isa) kaart geprobeerd)
Het enige wat volgens mij dit probleem kan veroorzaken is dus het moederbord of de cpu. Weet iemand of dat idd kan? En wat moet ik hiermee?
Ik ben radeloos...
Bij de installaties heb ik alle kaarten uit het systeem verwijderd, muv van de grafische kaart. Ook heb ik ander geheugen geprobeerd, een andere harde schijf erin gezet, een nieuwe voeding gekocht, maar niets mocht baten.
Mijn systeemconfiguratie:
- ASUS A7V Mobo, rev. 1.02, Bios 1004D (heb verschillende geprobeerd)
- AMD Duron 600 (normaal op 900 geklokt, op 600 tijdens installatie)
- 256MB 100Mhz geheugen (verschillende reepjes getest)
- Quantum 13G HD, tevens andere Quantum geprobeerd.
- AOpen HQ08 kast + voeding
- ASUS GFMX 7100, tevens andere (isa) kaart geprobeerd)
Het enige wat volgens mij dit probleem kan veroorzaken is dus het moederbord of de cpu. Weet iemand of dat idd kan? En wat moet ik hiermee?
Ik ben radeloos...
Een heel groot en stoer systeem.