Beeldscherm flikkert/uit opstart XP

Pagina: 1
Acties:

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-03 20:58
Ik heb een SONY TFT scherm en hij werkte fantastisch op mijn nieuwe pc. Omdat ik daar een nieuw beeldscherm op heb aangesloten ging deze TFT mee naar een andere pc toe.

Nu heb ik soms een vaag probleem. Het scherm laat rare strepen zien bij opstarten Windows XP en gaat dan uit. Gaat automatisch in slaap modus en werkt pas weer als ik restart.

Ik heb een AGP Nvidia NE 6200 512MB kaart maar andere schermen werken er wel goed op. Dit scherm werkt ook goed op andere pc's maar samen krijgen ze gewoon ruzie schijnbaar.

-Veilige modus werkt alles gewoon.
-BIOS werkt alles gewoon.
-Opstarten Windows XP crasht me scherm. Soms ook als hij normaal is opgestart en het even heeft gedaan.
-Kabels werken super allemaal....alles zit goed aangesloten.

Wat ow wat zou het kunnen zijn denken jullie....persoonlijk denk ik misschien dat mijn videokaart overleden is en dat mijn tft scherm teveel vraagt van me kaartje. Andere scherm is namelijk een CRT scherm.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

PLug en play van dit scherm is rot? (safe mode gebruikt dacht ik geen plug en play, maar vaste, lage resolutie)
Je stuurt een hogere refesh rate or resolutie dan het scherm aankan: handmatig lager zetten (knipperen op LCD gebeurt meestal niet)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.