Toon posts:

Tele2 Pakket maar geen KPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net ingetrokken in een nieuwe woning in de veronderstelling dat er een KPN aansluting zou zitten. Met die gedachte daaromook een tele2 internet & telefonie abonnement afgesloten. Nu zit ik met een tele2 pakket welke ik niet gebruiken kan.

Wat is de goedkoopste optie om dit werkend te krijgen. Tele2 werkt niet echt mee aan een oplossing.

Thx
Wiebe

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:54

Arethusa

Niet die server

Uitzoeken wat voor aansluiting je wel hebt en op basis daarvan een pakket nemen?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 16:26
als je het pakket wilt hebben van tele2 kun je kpn bellen voor een isra monteur.als er werkelijk geen isra punt aanwezig is.maar deze monteurs zijn niet goedkoop dat kan ik je alvast wel vertellen

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Monteur erbij bestellen?
Er hoort gewoon een isra in je huis te zitten, kpn zal dat ding dan voor je aanleggen.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
job schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:44:
Monteur erbij bestellen?
Er hoort gewoon een isra in je huis te zitten, kpn zal dat ding dan voor je aanleggen.
Dat is enkel als je ook een telefoon lijn (PSTN of ISDN) bij KPN afneemt, daarvoor heeft KPN een leverplicht, voor al het andere niet.
De goedkoopste oplossing is dus bij KPN een belbudget lijn aanvragen, dan komen ze de boel aansluiten. Kan je eventueel na een jaar weer opzeggen

[ Voor 16% gewijzigd door Matrix op 19-11-2007 12:50 ]