[SEO] Opvolg en rapporteringstool

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webward
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 09:20
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik websites en hun zoekmachine positie kan opvolgen en rapporteren. Ik ben al een tijd aan het zoeken, vind veel programma's, heb al veel trials geinstalleerd , maar geen enkele van deze programma's kan me echt overtuigen.

Ik wil dus een domeinnaam en keywords opgeven in een programma (dit van verschillende sites), deze worden dan automatisch een keer per week opgezocht bij diverse zoekmachines en hiervan kan ik dan een rapport bekijken. Op deze manier zou ik dus de evolutie van de verschillende keywords en hun positie moeten kunnen bekijken en rapporteren aan de klant.

Iemand ervaring met dit soort programma's? Iemand die iets kan aanbevelen?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
WEB >> CSA

Verder mis ik een beetje wat je zélf al gezocht/gevonden hebt en wat daar dan niet goed aan was. Je zou een mooi lijstje kunnen maken met wat je gevonden hebt en de 'mankementen' bijvoorbeeld. Dat scheelt weer replies die dingen opperen die je zelf al lang hebt laten varen.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 19-11-2007 11:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webward
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 09:20
Inderdaad een beetje in het verkeerde forum gepost.

Ik heb al een programma of 8 geprobeert, weet niet meer welke namen deze allemaal hadden.

Momenteel het programma die het beste aan m'n verwachtingen voldoet is SEO Report van Overzone software. Het werkt goed en doet eigenlijk alles wat ik wil, maar ik vind hierbij nergens de optie om het opzoeken automatisch te laten verlopen. Als ik de controle op een 50-tal domeinen handmatig moet gaan uitvoeren een keer per week, dan zal me dit veel tijd kosten. Het exporteren zou eventueel ook wat uitgebreider mogen zijn, dan kan dit later eventueel geimporteerd worden in CMS (maar dat is nog niet zeker).

Maar er is zoveel te vinden, ik zie de bomen door het bos niet meer...