Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uniciteit meerdere tabellen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met SQL in Microsoft SQL Server 2005. Nu wil ik een combinatie van twee tabellen, uniek maken (bijvoorbeeld: Klantnaam en Klantid). Ik heb gezocht maar kan niet goed vinden hoe ik dit kan bereiken. Het antwoord is waarschijnlijk heel makkelijk maar ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat heb je dan gezocht? Duwtje in de goede richting...

Iets meer info is wel wenselijk. En waarschijlijk bedoel je kolommen, niet tabellen. Het lijkt me niet dat je klantnamen en klantID's in aparte tabellen gaat opslaan.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even onze Programming Beleid Quickstart door. Daarin zul je lezen dat we graag wat eigen inzet zien (zoals wat je al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden en wat er niet aan werkte).
Verder mis ik veel relevante informatie zoals hoe je dit probeert te bereiken (met een C# programma? met een SQL query? Met...?).
"Ik heb gezocht" kun je, als je niet meer informatie daarover geeft, net zo goed weglaten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.