Ik heb zelf nooit met een Mac gewerkt maar moet telefonisch iemand helpen een ordinaire setup.exe vanaf een CD te draaien. Over het algemeen zijn Mac-gebruikers - dacht ik - redelijk goed op de hoogte van de (on)mogelijkheden van hun systeem, maar deze meneer heeft er evenveel (weinig) verstand van als ik.
Het is gewoon een InstallShield setup, met de volgende bestanden:
_inst32i.ex_
_isdel.exe
_setup.1
_setup.dll
_setup.lib
autorun.inf
disk1.id
setup.exe
setup.ini
setup.ins
setup.iss
setup.pkg
Ik als Windows-gebruiker laat hem op de exe klikken, maar dan krijgt hij de melding dat er geen programma het dat bestand is geassocieerd. Nu had ik na even Googlen uitgevonden dat hij wellicht iets met het pkg-bestand zou moeten doen, maar daarbij krijgt hij dezelfde melding.
Deze vraag is ZO basic dat het onmogelijk te vinden is met zoekfunctie/Google. Alsof je wilt weten waar de Startknop in Windows zit, zeg maar. Dus als iemand me op weg kan helpen, graag?
Het is gewoon een InstallShield setup, met de volgende bestanden:
_inst32i.ex_
_isdel.exe
_setup.1
_setup.dll
_setup.lib
autorun.inf
disk1.id
setup.exe
setup.ini
setup.ins
setup.iss
setup.pkg
Ik als Windows-gebruiker laat hem op de exe klikken, maar dan krijgt hij de melding dat er geen programma het dat bestand is geassocieerd. Nu had ik na even Googlen uitgevonden dat hij wellicht iets met het pkg-bestand zou moeten doen, maar daarbij krijgt hij dezelfde melding.
Deze vraag is ZO basic dat het onmogelijk te vinden is met zoekfunctie/Google. Alsof je wilt weten waar de Startknop in Windows zit, zeg maar. Dus als iemand me op weg kan helpen, graag?
[ Voor 9% gewijzigd door Captain Pervert op 19-11-2007 11:34 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.