Toon posts:

flikkende internetbrowser

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows vista op mijn laptop en internet explorer 7. Als ik op bepaalde sites (bijv: www.telegraaf.nl) naar beneden scroll dan flikkerd het beeld heel erg. Dit gebeurt niet op alle sites.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe je het kunt oplossen

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Probleem met videokaart of videokaart-drivers ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
inderdaad, even je drivers van je grafische kaart instaleren en dan moet dat als het goed is weg zijn.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08-2025
dennus2006 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:26:
Probleem met videokaart of videokaart-drivers ;)
mijn eerste gedachte. Mocht dat het niet zijn dan is het misschien de refreshrate van je beeldscherm. Mocht dat het ook niet zijn dan zou je een alternatieve browser kunnen installeren om te kijken of je daarin ook het probleem hebt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

sportmaster,

Dit is wel erg summier.
Je vermeld niet het OS in de titel (en dat is hier wel nodig, bovendien staat in zowat elk topic in WOS het wel vermeld - daar had al een belletje moeten gaan rinkelen).

Ook laat je niet merken waar je zelf naar gekeken hebt, en dat willen we hier wel graag zien.
Zeker van iemand die hier al langer rondhangt verwachten we iets meer aan inzet dan dit.

Daarom gaat je topic ook dicht, met het dringende verzoek de zaken genoemd in Windows Clients - Policy tot je te nemen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.