Wanneer in Frontrow foto's bekeken worden, wordt op de achtergrond een ontzettend achterlijk deunte gespeeld. Is er een manier om dat uit te zetten? En in plaats daarvan gewoon mijn eigen muziek of niets af te spelen?
Verwijderd
Ondanks ik geen Leopard of Tiger bij de hand heb is het in Leopard volgens mij binnen de settings uit te schakelen.
Dat is heel simpel (volgens mij werkt het zowel onder Tiger als Leopard). Front Row gebruikt de settings van iPhoto. Dus als je naar iPhoto gaat en daar een slideshow aanzet dan krijg je eerst de instellingen. Daar kun je van alles instellen, dan is het belangrijk dat je dat bewaart. Vervolgens worden deze instellingen gebruikt in Front Row.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wanneer ik via iPhoto de slideshow start, krijg ik geen instellingen-scherm. De slideshow wordt meteen gestart, mét het tenenkrommende deuntje.
Heb je iPhoto '08 en gebruik je het knopje linksonderin? Dan zou je eerst de opties te zien moeten krijgen.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:58:
Wanneer ik via iPhoto de slideshow start, krijg ik geen instellingen-scherm. De slideshow wordt meteen gestart, mét het tenenkrommende deuntje.
Edit: je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuwe diavoorstelling maken en dan alles naar wens instellen en die kiezen in Frontrow.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 19-11-2007 12:21 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat is het inderdaad!
Ik gebruikte de play knop van de afstandsbediening. Dan krijg je geen voorkeuren te zien namelijk.
Ik gebruikte de play knop van de afstandsbediening. Dan krijg je geen voorkeuren te zien namelijk.
Pagina: 1