Ongewenst gemod. ik snap het niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Topicstarter
Ik heb hier Goodielover in 'nieuws: Sumotorrent maakt doorstart vanuit Canada na sommatie Brein' een korte to the point reactie gegeven. Waarom wordt dat niet gewaardeerd?

Ik heb de richtlijnen voor modden gelezen en zie er geen reden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is een nietszeggende fipo, het is nou niet echt een reactie die wat toevoegt aan het artikel.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

'crimineel' is nogal een behoorlijke beschuldiging (zelfs als je het, misschien uit sarcasme 'eerlijke crimineel' noemt) tegen een instantie die (voorlopig) nog niet verordeeld is door een rechter...
Als je verder aan die 'betiteling' geen enkele argumentatie knoopt, kan het goed zijn dat mensen daar de humor niet van inzien en negatief modereren.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Een fipo? Wat heeft dat er mou weer mee te maken. Het doel was niet een fipo maar gewoon een goede reactie geven. Als ik dus tiende was geweest was het OK geweest?
En dan: "Voegt niets toe" Wie na mij heeft dan toegevoegd dat een doorstart toch wel iets heel anders is dan vluchten. Een doorstart is het gezondmaken van een bedrijf om dan in afgeslankte vorm verder te gaan. Daarvan is hier geen sprake. Daarom is het alleen uitstel van executie.
Moet ik dan echt er zo'n lang verhaal van maken om niet als "ongewenst"gemod te worden.
Ik denk dat je korte reactie verwart met nutteloze.
Check je mod richtlijnen en zeg mij waarop je het oordeel baseert.

[ Voor 1% gewijzigd door Goodielover op 21-11-2007 15:25 . Reden: enters weg :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
RM-rf schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:56:
'crimineel' is nogal een behoorlijke beschuldiging (zelfs als je het, misschien uit sarcasme 'eerlijke crimineel' noemt) tegen een instantie die (voorlopig) nog niet verordeeld is door een rechter...
Als je verder aan die 'betiteling' geen enkele argumentatie knoopt, kan het goed zijn dat mensen daar de humor niet van inzien en negatief modereren.
Het gedrag is in Nederland wel degelijk crimineel.
Als ze niets te vrezen hadden, hadden ze ook kunnen vertrouwen op het Nederlandse rechtsysteem.
Ze weten dat ze fout zitten en verkassen.
Dat "eerlijk" slaat er meer op dat "we" het eerlijk zijn gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Nu is het niet beter geworden. Klagen over moderatie in je post maakt de post vervelender en vaak offtopic.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Kixtart schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:08:
Nu is het niet beter geworden. Klagen over moderatie in je post maakt de post vervelender en vaak offtopic.
OK ik snap het proces nu, ik zal het hier doen in het vervolg, maar inhoudelijk was er niets mis met m'n posts. Ik heb er een wat langer verhaal van gemaakt, is het nu dan goed mag ik aub (minimaal)een 0-mod.
Het is mijn eer te na om een ongewest post te hebben. Zo zit ik niet in elkaar. Ik wil alleen zinnige toevoegingen doen. Ook al zijn dat er dan niet veel.

[ Voor 34% gewijzigd door Goodielover op 19-11-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Goodielover schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:02:
[...]

Het gedrag is in Nederland wel degelijk crimineel.
Als ze niets te vrezen hadden, hadden ze ook kunnen vertrouwen op het Nederlandse rechtsysteem.
Ze weten dat ze fout zitten en verkassen.
Dat "eerlijk" slaat er meer op dat "we" het eerlijk zijn gaan vinden.
wat je nu doet is iig argumenteren.....
als je dat in die post doet, zou het iig grond zijn geen 'ongewenst' te geven

Zonder onderbouwing bepaalde zaken crimineel noemen, waarbij er verder een lange, héél lange discussie gevoerd kan worden of een rechter bepaalde instanties daadwerkelijk schuldig aan een misdaad zou verklaren (dat een instantie zich aan een veroordeling ontrekt, is nog altijd geen geldige 'schuldbekentenis', het kan ook zijn dat men de financiele middelen voor zo'n rechtzaak niet heeft) is niet correct.

[ Voor 28% gewijzigd door RM-rf op 19-11-2007 10:37 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Van mij wel.
Het is geen bijster goede post (voor meer dan 0), maar het is nu wel een 0. Het blijkt dat je iig wel leert hiervan en er wat aan wilt doen. Hoe de post nu in elkaar zit zou ik in 1e instantie een 0 gekozen hebben en daarom nu dus ook. Alleen zullen veel mensen dit topic of je aangepaste reactie zien en grote kans dat hij toch op -1 blijft.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zie dat de post is aangepast. Wat stond er eerst? Was dat erg verschillend van de post die er nu staat? Mogelijk dat de -1's zijn uitgedeeld op basis van de post die er eerst stond?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Als je de reacties leest kan je wel een beetje verzinnen wat er stond. Het was een post van 2 zinnen die het bedrijf gelijk crimineel noemde. De -1's zijn zeker uitgedeeld op basis van z'n 1e post, maar nu dat het gewijzigd is is het gewoon een 0. Moderatie is een vorm van opvoeden en dat is in dit geval goed gelukt ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kixtart schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:44:
Als je de reacties leest kan je wel een beetje verzinnen wat er stond. Het was een post van 2 zinnen die het bedrijf gelijk crimineel noemde.
In dat geval is de -1 terecht en ga ik die beoordeling ook niet rechttrekken gezien de gehele post aangepast lijkt te zijn (wat imho niet de bedoeling is).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover

Goodielover

Topicstarter
Bedankt heren/dames voor de mod naar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Bor de Wollef schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:01:
[...]

In dat geval is de -1 terecht en ga ik die beoordeling ook niet rechttrekken gezien de gehele post aangepast lijkt te zijn (wat imho niet de bedoeling is).
In dit geval vind ik het goed dat de poster hiervan geleerd heeft. De essentie van de post is nog hetzelfde, maar alleen anders verwoord. Als ik de originele post niet had gelezen had ik waarschijnlijk dezelfde mening als jou.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nog even een tip: Blijf eens van die enter-knop af :P Het leest behoorlijk irritant, en dat kan ook negatieve mods in de hand werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik vind het persoonlijk een nogal irritant lezende post welke niet een bijzonder toevoegende waarde heeft maar alleen over de formulering van het topic klaagt. Nu ik lees dat het begon met 2 regels, later nog wat geklaag richting mods bijkwam en nu pas dit alsnog magere resultaat is geworden krijgt hij van mij nog een mooie -1. Leren van een moderatie is leuk, maar 3 pogingen en alsnog een slecht leesbare licht offopic FP overhouden verdient imho niet hoger dan -1.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
In mijn ogen was het een slechte reactie met als doel het bedrijf zwart te maken en een firstpost te krijgen.
Verder is je post nu ook niet echt bijsterd mooi om te lezen gezien het gebrek aan een mooie zins structuur en teveel enter gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:39
Spike1506 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:16:
In mijn ogen was het een slechte reactie met als doel het bedrijf zwart te maken en een firstpost te krijgen.
Verder is je post nu ook niet echt bijsterd mooi om te lezen gezien het gebrek aan een mooie zins structuur en teveel enter gebruik.
Wilde net zeggen: je gebruikt teveel newlines :+
Zelfs op het forum.Goodielover in "Ongewenst gemod. ik snap het niet"

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Pagina: 1