Toon posts:

[XP] Afmeld en afsluitknoppen aanpassen in Welkomscherm*

Pagina: 1
Acties:
  • 859 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Pc is gedeeld met meerdere gebruikers. als ik op start-afmelden klik (XP)
zie ik twee knoppen:

1 "Andere Gebruiker"
2 "(Gebruiker) Afmelden"

hoe kan ik die eerste knop, die links zit en meestal blauw/groen is, verwijderen zodat gebruikers verplicht ECHT afmelden en niet AANGEMELD naar gebruikersscherm terugkeren???

groetjes M.

Verwijderd

Topicstarter
en ja wil wél graag gebruikersscherm (welkomstscherm) behouden..

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:34
Gebruikersaccounts > de mannier wijzigen waarop gebruikers...... > snelle gebruikerswisseling uitschakelen :P

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41

Verwijderd

Topicstarter
humm is er geen tweak om alleen die knop weg te doen?? :)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:33
Niet getest, maar misschien als je de service uitzet?

Start | Control Panel | Administrative Tools (in nederlands: systeembeheer) | services, en dan bij die 'Fast User Switching' rechtermuisknop en daar de 'stop'.

Als het werkt moet je ook even naar de properties daarvan, en de startup type op 'disabled' zetten.

===

Of in de registry (start | uitvoeren | regedit) onder

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon, en zet daar AllowMultipleTSSessions op 0

[ Voor 27% gewijzigd door sewer op 18-11-2007 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaaa maar dat wil ik niet, die welkomstscherm moet blijven, ik wil gewoon bij 2 gebruikers.. de knop

"andere gebruiker (aanmelden)"

weg zien te krijgen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zou je misschien iets aan je manier van posten willen doen?
Ten eerste komt dat zeurderige toontje wat hierboven wordt aangehaald niet echt uitnodigend over,
Ten tweede bespeur ik de neiging om elke toevoeging die je op je startpost wil doen er gelijk achteraan te posten.
Gebruik daar liever de edit-knop voor alsjeblieft, want je kickt nu je eigen topic omhoog en dat is niet wat we willen zien hier.
Ten derde:
Wees eens wat fantasievoller in het aanmaken van je topictitels, en let daarbij op de huisregels zoals die hier gelden:
Windows Clients - Policy
Daar staat onder andere dat je hier het gebruikte OS in je titel hoort te vermelden.

Verder zou ik het ook nog op prijs stellen als je ook zelf eens wat meer moeite doet om een oplossing te vinden.
Je zou eens kunnen kijken of je met een Resource Editor die screens kan aanpassen bijvoorbeeld....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1