[XP] Oude printopdrachten blijven in geheugen*

Pagina: 1
Acties:

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 09:32

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Reeds lange tijd geleden heb ik een netwerkprinter HP LJ2200C aangesloten op mijn Router Speedtouch 510i.
Systeem, XP SP2.
Via de poortconfiguratie heb ik op elke pc en laptop aangegeven waar de printer staat.
De eerste print lukte prima, maar na de tweede printopdracht kwam de eerste opdracht er ook weer uit. Bij de derde hetzelfde. Dat ging zo maar door tot ik alle opdrachten wiste.
Ondertussen weet ik wel hoe ik het geheugen leeg moet maken, maar graag zou ik zien dat het automatisch gebeurt.
Iemand enig idee hoe?

2k op west bij Pv Output

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Waarschijnlijk heb je iets doms gedaan à la SYSTEM uit de rechten van je windows schijf verwijderd of de owner veranderd naar een ander dan TrustedInstaller. Anyway heeft je spooler service geen rechten om de printqueue te legen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Brahiewahiewa schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:18:
Waarschijnlijk heb je iets doms gedaan à la SYSTEM uit de rechten van je windows schijf verwijderd of de owner veranderd naar een ander dan TrustedInstaller.
Ik zou dan ook voorzichtig zijn met conclusies trekken naar de geestelijke gesteldheid van diegene die de vraag stelt, met name omdat TrustedInstaller een UID is die onder Vista gebruikt wordt, en niet XP (wat de topicstarter draait).
Anyway heeft je spooler service geen rechten om de printqueue te legen.
Je zou dus ook kunnen kijken of je verschillen ziet tussen de printqueues onderling (qua DACLs).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

alt-92 schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:23:
[...]voorzichtig zijn met conclusies trekken naar de geestelijke gesteldheid van[...]
OK; welgemeende excuses

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==