The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Koop anders een stel nieuwe stalen velgen, dat lijkt me iets veiliger
Edit: Even snel gekeken, stalen velgen staan op marktplaats al onder de €100 per 4, dus dat heb je er in 1 keer uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Jiriki op 18-11-2007 22:16 ]
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Tenzij je merken trouw bent, natuurlijk.
Die van mij stond origineel op 185 en nu op 205, breder moet 't bij mij dan ook niet worden (of ik zit echt aan andere velgen vast). Voor de velg zelf is het opzich geen probleem.
BMW 535D
Nee, het hoeven niet perse Michelins te zijn. Er ligt nu Bridgestone rubber onder. Maar de Michelin banden komen goed uit tests (stil, goede grip in de regen).
Verwijderd
Aannames zijn fataal.
[ Voor 21% gewijzigd door Caveman op 19-11-2007 14:29 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik heb nu ff geen tijd om erop te kijken.
en de bandenmaat is toch breedte/verhouding hoogte ten opzichte van de breedte?
Nou, met een velgmaat van 5,5J (2,54x5,5=13,94 cm) das best wel krap voor een 195mm band, zeker als die maar 50 hoog is (50% van 195=97,5 mm).Ray schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:23:
gaat wel passen lijkt me maar ben ik nu de enige die denkt dat je kilometerteller af gaat wijken omdat je van 55 > 50 gaat ?????
Mja je krijgt hem er wel op hoor maar je loopt de kans dat het loopvlak wat bol gaat staan.
Trouwens wat snelheid betreft maakt het nagenoeg niets uit: 55% van 185 = 101,75 mm dat scheelt dus 4 mm op de diameteroeps radius, op de omtrek van de band is dat verwaarloosbaar dus ook wat de kmteller betreft. (maar je hebt idd wel gelijk dat ie wat af gaat wijken)
[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 19-11-2007 20:39 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Kijk ff op deze siteRay schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:23:
gaat wel passen lijkt me maar ben ik nu de enige die denkt dat je kilometerteller af gaat wijken omdat je van 55 > 50 gaat ?????