Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] Design Medion DECT bij Aldi*

Pagina: 1
Acties:
  • 15.720 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
Medion MD81877 Dect-Desing Telefoon

Afbeeldingslocatie: http://www.billigdrucker.de/images/hardware/handy/medion-md-81877-design-telefon.jpg

Dank aan Sjonnie1 voor de zet in de goede richting
Dank aan Ajvk voor de handleiding, hij is wel spaans ;)
http://download1.medion.d...ngen/bda81877esptukde.pdf
*vertaald door Google van Duits naar engels*
Medion MD 81877
Slim-line telephone, DECT-kompatibel / price comparison Cordless phones Slim-Line telephone, DECT-kompatibel / price comparison Cordless phones
  • 1 mobile Part 1 Mobilteil
  • Base station with integrated answering machine base station with integrated answering machine
  • Standards and standards: Standards:
    • DECT standard DECT Standard
    • GAP-Kompatibilität
    • CLIP-Funktion (display of incoming telephone number)
  • 200 phone book entries 200 phone book entries
  • Battery life: Battery duration:
    • up to 10 hours talk time
    • up to 100 hours standby mode Up to 100 hours standby operation
  • Functions and Features: Functions and features:
    • SMS (Save up to 20 SMS messages)
    • onference call between 1 external and 2 internal Conference participants
    • showing the last 20 calls in the absence
    • Baby Phone (direct dial)
  • Reach:
    • Until about 50 m inside
    • Up to about 300 m outside

[ Voor 91% gewijzigd door Lordsauron op 18-12-2007 08:26 ]

Verwijderd

Er staat er maar 1 op de Medion site..
Je zou ze eens kunnen mailen, met het typenummer en vragen wanneer hij te verkrijgen is, best logisch.. :?

• Lordsauron
Even een update over deze telefoon, hij is namelijk vanaf 19-12-2007 bij aldi verkrijgbaar.
Alhier een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD08.JPG
hij moet 39,99 gaan kosten

en de complete beschrijving is deze:
• gespreksduur tot 10 uur
• standby tijd tot 100 uur

Iemand hier toevallig wat meer informatie over?
Op de webshop van medion kan ik nog steeds niet over vinden net als google

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Hij ziet er iig wel een stuk strakker uit dan de voorgaande versie van Aldi. Het geluid was overigens ook niet om over naar huis te schrijven. :(
Ik hoop dat deze beter is, dan hang ik de extra handset van de vorige wel aan deze. :P

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• Lordsauron
de 19de ga ik deze gewoon halen en kijken of het wat is.
hou jullie op de hoogte

Verwijderd

Voor de geinteresseerden onder jullie. Het betreft de MD 81877 Op de medion support site kan je de handleiding zo downloaden.

• Lordsauron
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:25:
Voor de geinteresseerden onder jullie. Het betreft de MD 81877 Op de medion support site kan je de handleiding zo downloaden.
Toevallig een linkje? kan zo snel niets vinden

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:22
Lordsauron schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:04:
[...]

Toevallig een linkje? kan zo snel niets vinden
ook ik zoek de link. waar o waar is die?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 15:00
Megapaul schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:38:
[...]

ook ik zoek de link. waar o waar is die?
Hier is de link. Klikt u maar!

Verwijderd

Gisteren heb ik dit toestel gekocht en ik moet zeggen dat hij me zeker niet tegenvalt. Integendeel, hij ziet er prachtig uit, heeft veel mogelijkheden en voelt solide aan. De geluidskwaliteit is goed te noemen. Kortom, voor 39,- euro heb je gewoon een erg goed telefoon. Een aanrader dus!

Verwijderd

Hallo

ben gister bij de aldi hier in mijn woonplaats geweest en daar lag dit model helaas nergens meer, medewerker wist helaas ook nergens van. Aldi en Medion site geven voor de rest ook geen informatie. Kan iemand zeggen waar dit model nog wel te verkrijgen is ? Misschien ligt het aan de Aldi in onze woonplaats!

Bvd

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:52:
Hallo

ben gister bij de aldi hier in mijn woonplaats geweest en daar lag dit model helaas nergens meer, medewerker wist helaas ook nergens van. Aldi en Medion site geven voor de rest ook geen informatie. Kan iemand zeggen waar dit model nog wel te verkrijgen is ? Misschien ligt het aan de Aldi in onze woonplaats!

Bvd
Welkom bij GoT :)

Ik denk dat je zelf gewoon even moet struinen bij de aldi's, dit soort producten krijgen ze maar 1x binnen en dat is meestal op een woensdag. Gewoon even aldi's afbellen of er langs gaan. Maar ik denk dat je nu al veels te laat bent.

Maar misschien is het verstandig eerst even de FAQ door te lezen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 19:32
Het is al een oude discussie, maar als iemand nog zo'n telefoon zoekt, de Aldi vestiging in Lochem heeft er nog een stuk of 5 à 6 staan.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Verwijderd

heb zelf 2 medion MD81877 gekocht, wil ze graag samen aan elkaar koppelen maar helaas... er wordt gesproken in de handleiding over een "find" toets die ik 10 seconden ingedrukt zou moeten houden op het basisstation om te kunnen aanmelden. Overal gezocht, maar nergens die toets kunnen vinden :? . Nu heb ik dus 1 heel leuk werkend toestel en 1 burovullertje . Weet iemand misschien hoe ik mijn tweede handsetje kan laten werken?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 06:30 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Psqad
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 12:25
lag nog 1 exemplaar in Aldi, met een fikse korting natuurlijk. ikzelf ben nu bezitter van de md 81877 voor 25 euro.
als iemand echt de handleiding in het nederlands wil, kan ik die wel inscannen Psqad1 at gmail dot com
edit: @Diane Red:de "find" knop is rechts bovenaan het basisstation ziet erongeveer zo uit *))) en die moet je 10 sec inhouden om dan in je handheld de nodige instelling te doen. was idd een moeilijk te vinden knop :)

[ Voor 33% gewijzigd door Psqad op 05-04-2008 13:30 ]

Verwijderd

Handleiding is spaans maar ook engels ... als je maar geduldig het document doorbladert ;-)
Lordsauron schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:12:
Medion MD81877 Dect-Desing Telefoon

[afbeelding]

Dank aan Sjonnie1 voor de zet in de goede richting
Dank aan Ajvk voor de handleiding, hij is wel spaans ;)
http://download1.medion.d...ngen/bda81877esptukde.pdf
*vertaald door Google van Duits naar engels*
Medion MD 81877
Slim-line telephone, DECT-kompatibel / price comparison Cordless phones Slim-Line telephone, DECT-kompatibel / price comparison Cordless phones
  • 1 mobile Part 1 Mobilteil
  • Base station with integrated answering machine base station with integrated answering machine
  • Standards and standards: Standards:
    • DECT standard DECT Standard
    • GAP-Kompatibilität
    • CLIP-Funktion (display of incoming telephone number)
  • 200 phone book entries 200 phone book entries
  • Battery life: Battery duration:
    • up to 10 hours talk time
    • up to 100 hours standby mode Up to 100 hours standby operation
  • Functions and Features: Functions and features:
    • SMS (Save up to 20 SMS messages)
    • onference call between 1 external and 2 internal Conference participants
    • showing the last 20 calls in the absence
    • Baby Phone (direct dial)
  • Reach:
    • Until about 50 m inside
    • Up to about 300 m outside

Verwijderd

Is er bij deze telefoon buiten de nummerweergave ook een naamweergave????

Zou dit graag even weten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 15:56 ]

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen of dit een fout is.

Bij afnemen handset gaat de verlichting van Display aan (prima)

Alleen de rest van telefoon hier bedoel ik mee cijfertoetsen 0 t/m 9
en pijltoetsen zie ik geen verlichte toetsen,is dit eenfout in toestel?
Of heeft dit toestel dit niet?net als een mobiele telefoon.
Kan iemand mij dit zeggen?zie er ook niks van staan in de handleiding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 01:28:
heb zelf 2 medion MD81877 gekocht, wil ze graag samen aan elkaar koppelen maar helaas... er wordt gesproken in de handleiding over een "find" toets die ik 10 seconden ingedrukt zou moeten houden op het basisstation om te kunnen aanmelden. Overal gezocht, maar nergens die toets kunnen vinden :? . Nu heb ik dus 1 heel leuk werkend toestel en 1 burovullertje . Weet iemand misschien hoe ik mijn tweede handsetje kan laten werken?
Ik had de vraag gesteld aan Medion, ik weet niet of je er al uit bent, maar met 2 gelijke toestellen kan het niet, er moet een andere handset op worden aangesloten, komen nog wel eens te koop via de medion shop.
Ik ben trouwens nog wel op zoek naar zo'n handset, want bij ons in Breda was alles uitverkocht.
Heb je die van jou nog?

Verwijderd

is het mogelijk om de taal van het antwoordapparraat op Nederlands te zetten ?

• Psqad
dan toch de nl handleiding gevonden:
http://download1.medion.d...nleitungen/bda81877nl.pdf

• BitSmith
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:15
Dank voor deze link!

Ik heb het toestel vorig jaar zomer bij een Aldi in Spanje gekocht (was de laatste, koste me 25 euro) en ben er tot nu toe zeer tevreden over. Alleen dat Spaans-talige boekje he...

@ Harrybar: bij mij ook geen toetsverlichting...

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Heeft iemand enig idee of deze telefoon (of een nieuwer type) binnenkort weer te krijgen is bij de Aldi?
En weet iemand dan ook gelijk waar je een 2e handset (zelfde type) kan krijgen (ook bij de Aldi?), want ik kan me herinneren dat er maar 1 handset bijzit en wij hebben er toch echt meerdere nodig :S

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Verwijderd

Lau26 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:59:
Heeft iemand enig idee of deze telefoon (of een nieuwer type) binnenkort weer te krijgen is bij de Aldi?
En weet iemand dan ook gelijk waar je een 2e handset (zelfde type) kan krijgen (ook bij de Aldi?), want ik kan me herinneren dat er maar 1 handset bijzit en wij hebben er toch echt meerdere nodig :S
Per 1 april 2009 ligt de Medion MD82877 in de ALDI filialen van Nederland.
Deze heeft 2 handsets, 1 handset met basisstation en antwoordapparaat en een handset met alleen een laadstation.
Het heeft het typenummer MD82877 en is verder exact gelijk aan de MD81877 (alleen handset met basisstation)
Manual kun je hier vinden.

Verwijderd

Weten jullie of het display ook oplicht als er wordt gebeld?

Verwijderd

Weet iemand of de nummerweergave van de MD82877 (of van de MD81877) ook werkt bij bellen via UPC? In de handleiding wordt alleen gesproken over DTMF, en ik meen dat je voor UPC FSK nodig hebt. Iemand enig idee?

• Psqad
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
Weet iemand of de nummerweergave van de MD82877 (of van de MD81877) ook werkt bij bellen via UPC? In de handleiding wordt alleen gesproken over DTMF, en ik meen dat je voor UPC FSK nodig hebt. Iemand enig idee?
op http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/39 staat er:
Benodigdheden nummerweergave
Om nummerweergave te gebruiken heeft u een nummermelder of toestel met display nodig dat op FSK-signalering werkt. Nummerweergave via DTMF-signalering werkt niet bij UPC Telefonie. Met het DTMF toestel kunt u wel gewoon bellen. Weet u niet zeker of u een FSK dan wel een DTMF toestel heeft, raadpleeg dan de handleiding van uw telefoontoestel of vraag uw leverancier.
ik begrijp dat hiermee is je vraag beantwoord...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En dat na 1,5 jaar :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Psqad
alles voor informatie :+ ... ik heb zelf mijn info gevonden nadat deze topic al meer dan 1 jaar oud was .. deze info blijft daarmee zeker googlebaar
PS: tijd bestaat niet .. een meting door de mens bedacht.. :P
Pagina: 1