[vista] menuutjes openen naar links toe

Pagina: 1
Acties:

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-02 14:47
als ik met mijn rechtermuisknop klik dan opent een menuutje normaal gesproken (als je niet te dicht bij de randen van het scherm zit) rechtsonder van mijn muis, sinds enige tijd is dat linksonder. ik weet niet hoe het komt maar ik vind het nogal irritant en vroeg me af of iemand hier soms weet hoe dit te verhelpen is. heb hier ook naar gezocht op google maar kon niks vinden, lijkt me ook nogal een vergezocht probleem :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb werkelijk geen idee, maar is je muis-instelling toevallig ingesteld op een linkshandige muis? Zou me niets verbazen als het zoiets is.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• skillet
nee, bij mijn muisinstellingen kun je overigens niet een linkshandige muis instellen maar wel de muisknoppen verwisselen en dat is niet het geval

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:43
Ga naar Control Panel | Tablet PC Settings (ja, ook als het geen tablet pc is), en verander de setting 'handedness' op het eerste tabblad.

• skillet
hehe :*) hartstikke bedankt. Weet niet hoe je dat zo uit je hoofd wist maar ik ben er blij mee _/-\o_

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:43
Wist het ook niet, heb er op gegoogled. Is nog best een pain in the ass om goede termen te vinden, kan me voorstellen dat je het niet vond :)
Pagina: 1