Powerpoint presentatie op 2 schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
De titel is misschien niet helemaal juist, want ik weet hoe je powerpoint op 2 schermen kunt krijgen, maar het probleem is, als ik video's in de presentatie zet, dat die op de ene monitor wel gewoon beeld geeft, maar op de andere niet. (foto's gaan wel goed)
De opstelling is een laptop + tv.
Ofwel ik kan de presentatie alleen op de laptop laten afspelen, of alleen op tv, beiden tegelijk lijkt niet te gaan. Is dit één of andere instelling, of kan dit gewoon niet ?
Ik gebruik PP2007 !

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dwid schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:15:
De titel is misschien niet helemaal juist
Niet alleen dat, maar ook de plek klopt niet.

Als je vraagt hoe je je beeld wil kunnen klonen naar twee schermen dan heb je te maken met driver en videokaart ondersteuning.
Daarvoor zou je in Videoplanken & Beeldkanonnen kunnen kijken.

Als je vraag specifiek over Powerpoint 2007 gaat, dan zou je beter in Officesuites en -software je licht op kunnen steken.

Maar in WOS staat ie wat dat betreft sowieso verkeerd.

Het toverwoord wat ik je toch even meegeef voor je zoektocht is overlay, als je daarmee gaat zoeken hoe je dat op twee beeldschermen kan krijgen moet je een end verder komen.

Dit topic gaat echter dicht omdat het niet aan de policy voldoet en op de verkeerde plek staat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.