goede avond, ik zit met een groot probleem mijn computer loopt erg vaak vast als ik spellen speel (ook bij oude spellen) ook krijg ik vaak blauwe schermen met verschillende foutmeldingen. ook zie ik het blauwe opstartbalkje van windows xp meer dan 15 keer voorbij komen
Dit heb ik in mijn computer zitten:
Asus M2N-VM DH moederbord
ram geheugen geil black dragon 2x1gb pc2 6200 4-4-4-12 8 layer in dual channel
Processor amd athlon 64x2 5600+
voeding chieftec gps-650AB A
ook heb ik hier 2 serial ata to ide converters van het merk conceptronic aan hangen die blijkbaar ook niet goed werken, want als ik dze aan aangesloten heb kan de computer niet van cd-rom opstarten, terwijl ze wel in de bios herkent worden.
Het moederbord is ook al 3 keer vervangen dit heeft dus niet geholpen, het ram geheugen heb ik getest met memtest86 deze gaf geen foutmeldingen.
Kunnen jullie mij zeggen wat het probleem kan verhelpen en of alles wel compatible is met de hardware die erin zit?
alvast bedankt voor jullie hulp
Dit heb ik in mijn computer zitten:
Asus M2N-VM DH moederbord
ram geheugen geil black dragon 2x1gb pc2 6200 4-4-4-12 8 layer in dual channel
Processor amd athlon 64x2 5600+
voeding chieftec gps-650AB A
ook heb ik hier 2 serial ata to ide converters van het merk conceptronic aan hangen die blijkbaar ook niet goed werken, want als ik dze aan aangesloten heb kan de computer niet van cd-rom opstarten, terwijl ze wel in de bios herkent worden.
Het moederbord is ook al 3 keer vervangen dit heeft dus niet geholpen, het ram geheugen heb ik getest met memtest86 deze gaf geen foutmeldingen.
Kunnen jullie mij zeggen wat het probleem kan verhelpen en of alles wel compatible is met de hardware die erin zit?
alvast bedankt voor jullie hulp