Hallo ,
Nadat Vista al een paar maanden uit is toch maar weer besloten om te kijken of het
wil draaien met al m`n hardware & tools .
Het ziet er nu allemaal goed uit - echter ik vanaf de eerste boot gelijk naar het classic
start menu geswitched .
Nu ik merkte dat Vista lekker shortcuts in het game center maakte , wat toegankelijk is
via Vista zijn native start menu dacht ik laat ik eens gaan kijken .
Tot mijn verbazing kan ik niet meer terugschakelen naar het vista native start menu .
De optie is gewoon weg verdwenen . Zie onderstaande screenshot .
Ik heb tot nu toe 0 tweaks of services aangepast , het enige wat ik heb gedaan is system
restore en UAC uit gezet .
Google , en de MS knowledge base leveren geen resultaten en het terugzetten van UAC lost
het probleem ook niet op .
*De afkorting voor Microsoft kan je ook gewoon als MS schrijven.
We zijn het nivo kleuterklas toch wel een beetje ontstegen hoop ik....*
Verdermeer gebruik ik express geen aero , maar vista basic maar wederom na het terugschakelen
naar Aero - alsnog geen vista start menu .
Iemand enig idee ?
Nadat Vista al een paar maanden uit is toch maar weer besloten om te kijken of het
wil draaien met al m`n hardware & tools .
Het ziet er nu allemaal goed uit - echter ik vanaf de eerste boot gelijk naar het classic
start menu geswitched .
Nu ik merkte dat Vista lekker shortcuts in het game center maakte , wat toegankelijk is
via Vista zijn native start menu dacht ik laat ik eens gaan kijken .
Tot mijn verbazing kan ik niet meer terugschakelen naar het vista native start menu .
De optie is gewoon weg verdwenen . Zie onderstaande screenshot .
Ik heb tot nu toe 0 tweaks of services aangepast , het enige wat ik heb gedaan is system
restore en UAC uit gezet .
Google , en de MS knowledge base leveren geen resultaten en het terugzetten van UAC lost
het probleem ook niet op .
*De afkorting voor Microsoft kan je ook gewoon als MS schrijven.
We zijn het nivo kleuterklas toch wel een beetje ontstegen hoop ik....*
Verdermeer gebruik ik express geen aero , maar vista basic maar wederom na het terugschakelen
naar Aero - alsnog geen vista start menu .
Iemand enig idee ?
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 18-11-2007 19:33 ]