Toon posts:

NAT open zetten via PC voor Xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 4.261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dit is mijn situatie: Modem - Linksys router - PC netwerkkaart 1(xp prof) - PC netwerkkaart 2 (Met gedeelde internet connectie via kaart 1) - Xbox 360

Het probleem is dat ik geen open NAT connectie kan krijgen op mijn Xbox via deze setup.
Ik heb alle service's aan gezet bij de Internet Connection Sharing in de Advanced tab van de Connection Properties van kaart 1, maar zelfs na ze allemaal open gezet te hebben, heb ik nog steeds restricted NAT op men Xbox.

Ik heb al gechecked of het misschien aan mijn router ligt maar dat is niet het geval, want als ik mijn Xbox direct op mijn router aansluit staat de NAT op open en kan ik rustig spelen op Xbox Live no probs what so ever.

Ik zou dus graag willen weten wat voor service's ik moet toevoegen aan mijn netwerkkaart zodat ik wel een open NAT verbinding heb. (het gaat hier dus over poorten (intern en extern), adressen, protocollen en descriptie's van de service)

Als iemand een idee heeft over hoe ik mijn probleem zou kunnen fixen zou ik het graag willen weten aangezien ik er al een tijd mee aan het kloten ben.

Bedankt voor je reactie,

Haaku.

Verwijderd

Topicstarter
Een paar uur later:

Ik heb de volgende poorten aan de Windows Firewall/Exceptions toegevoegd

3074 UDP
88 UDP
53 TCP
77 TCP
3330 UDP

10243 UDP
10280-10284 UDP

en jawel hij doet het. (en men firewall stond uit dat was nog wel vreemd)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 21:00 ]

Verwijderd

Worddd, thanks nucca now we can play this at my crib without troubles!

Good job.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:06
Overigens is het aan te raden om de XBOX360 met een vast netwerk ip in DMZ te zetten. Daar deze geen UPNP ondersteund en sommige games toch andere ports willen gebruiken.