Toon posts:

[XP] Windows start niet meer op na activeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 2 a 3 weken heb ik een nieuwe PC met nieuwe windows XP. Ik moest XP activeren binnen 30 dagen.

Gisteren ging ik dat maar eens doen, maar via internet lukte dat op een of andere manier niet. Het moest via de telefonische activatie.

Tijdens het gesprek met een medewerkster kreeg ik een code om windows te activeren. Heb de code ingevoerd en heb dus windows geactiveerd.

Alleen als ik nu mijn pc opstart krijg ik het userscherm met mijn naam om in te loggen. Er word dan gezegd dat ik windows moet activeren en ik dan alleen kan inloggen ( wat ik al heb gedaan). Ik druk dan toch maar op ja en krijg dan een scherm dat ik windows al heb geactiveerd en maar op OK moet klikken. Na het klikken op OK kom ik weer bij het scherm van mijn username en begint het hele verhaal weer opnieuw. Ik kom dus totaal niet meer in windows terwijl ik wel windows heb geactiveerd.

Iemand dit al eerder meegemaakt en weet hoe dit op te lossen?

BVD.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Google is je vriend :) :

Google zoeken naar : Windows xp activation loop

"Error Code: 0x80070002" error message cites license-checking issue after upgrade on Dell computer

Komop, dat mag je wel weten na 530 berichten :>

[ Voor 62% gewijzigd door Notna op 20-11-2007 09:29 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk dat ik verder had kunnen zoeken. Dat heb ik niet gedaan en heb het nu hier gevraagd.

De oplossing die jij aangeeft werkt niet, omdat Cryptography\Providers helemaal niet in de regedt staan, zowel ingelogd als mijn username als ingelogd als administrator.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:40:
Je hebt gelijk dat ik verder had kunnen zoeken. Dat heb ik niet gedaan en heb het nu hier gevraagd.

De oplossing die jij aangeeft werkt niet, omdat Cryptography\Providers helemaal niet in de regedt staan, zowel ingelogd als mijn username als ingelogd als administrator.
Er wordt tevens aangegeven in sommige fora dat je dit het bewuste met MS helpdesk kan oplossen ( prolly hetzelfde nummer als je belde voor je activatie nummer) Wellicht een goede stap om te overwegen?

Xbox Live ID:Notna8310