[Synchronisatiecentrum?] laptop en pc

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zoek al een poos naar (gratis) software om mijn desktop Outlook te synchroniseren met mijn laptop. Er zijn idd veel betaalde programma's. Maar het lijkt mij dat dit ook moet kunnen met Synchronisatiecentrum in Vista. Aangezien mijn PDA en desktop prima met elkaar synchroniseren.
Ik heb de mogelijkheid tussen een netwerkverbinding en bluetooth verbinding. Heb ook al veel gezocht in de search en op google, maar helaas zonder resultaat.
Het gaat duidelijk om 2way synchroniseren, dus niet het uitwisselen van de pst-bestanden.
Hoe krijg ik het voorelkaar dat mijn laptop ook tussen het lijstje apparaten komt in het Synchronisatiecentrum van Vista? Dat mijn laptop dus wordt gezien als een PDA.
Of moet ik hier andere software voor gebruiken?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Een beetje een omweg, maar kijk eens op www.plaxo.com. Die kan outlook syncen (ook tussen meerdere computers), en bijvoorbeeld Google (GMail, Google Calendar, contacten), Hotmail enz.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:19:
Een beetje een omweg, maar kijk eens op www.plaxo.com. Die kan outlook syncen (ook tussen meerdere computers), en bijvoorbeeld Google (GMail, Google Calendar, contacten), Hotmail enz.
Hmm dat heb ik net geprobeerd, maar plaxo kan alleen maar de agenda en contacten synchroniseren. Is niet helemaal wat ik zoek, aangezien ik ook alle (inkomende/uitgaande) mail wil synchroniseren. Toch bedankt.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ruben_Pruim schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:09:
[...]

Hmm dat heb ik net geprobeerd, maar plaxo kan alleen maar de agenda en contacten synchroniseren. Is niet helemaal wat ik zoek, aangezien ik ook alle (inkomende/uitgaande) mail wil synchroniseren. Toch bedankt.
Ja dat is waar.... ik heb dat voor een deel opgelost door imap te gebruiken, maar dat is niet erg handig met veel accounts.